Friday, April 9, 2021

Conversation 9 - Brian's Property


BEZ VAROVÁNÍ

Brian nesnáší, když mu Justin sahá na věci...


Honey❤: Justine, kde mám sakra cereálie??

LittleTwat: Oh, promiň, dojedl jsem je... měl jsem strašný hlad a nic jiného doma nebylo🙈

LittleTwat: A víš, jaký jsem, když se nenasnídám😕

Honey❤: A já mám teď podle tebe jíst co?

LittleTwat: Můžeš zajít za Debb do jídelny...

LittleTwat: Určitě tě ráda uvidí!😚

Honey❤: Takže ty mi sníš moje cereálie a já se mám táhnout až do jídelny? A ještě dostat od Debbie zase nějakou životní přednášku?

Honey❤: Proč sis tam nedošel ty?

LittleTwat: Měl jsem ráno naspěch, zaspal jsem...

Honey❤: Kolikrát jsem ti říkal, ať mi na ty cereálie nesaháš? Jsou to jediné cereálie, které v sobě nemají kilo cukru!

LittleTwat: Já vím! Ale byla to krizová situace, už bych se nikde nestihl najíst... ale slibuju, že už to nikdy neudělám!

Honey❤: To už jsi říkal tolikrát...

LittleTwat: Jsou to jen cereálie proboha...  byl bys radši, kdyby mi bylo z hladu na omdlení?

Honey❤: Tohle citový vydírání zkoušej na někoho jiného

LittleTwat: Na cestě domů se stavím v obchodě a koupím ti XXL balení, dobře?

Honey❤: To bych ti radil!

LittleTwat: 🙄

----

Honey❤: Můj guava džus taky??!😡

LittleTwat: Doufal jsem, že ten stihnu koupit taky než si všimneš...😬

LittleTwat: Měl jsem žízeň

Honey❤: VODA?

LittleTwat: Na tu jsem zrovna chuť neměl

Honey❤: Přestaň mi sahat na věci sakra!

LittleTwat: Myslel jsem, že jsme partneři...

Honey❤: Ne, když jde o moje cereálie a můj džus... vlastně moje jídlo obecně!

Honey❤: Vím moc dobře o tom balení oříšků minulý týden!

LittleTwat: Možná jsem si pár oříšků vzal...🙈

Honey❤: Pár? 

Honey❤: Já ten pytlík ani neotevřel a najednou ležel v koši... prázdný!

LittleTwat: Byly strašně dobrý

Honey❤: Jo, já vím, proto si je kupuju

Honey❤: Ale začínám mít pocit, že si budu muset dát na lednici zámek a ostatní jídlo někam zamykat

LittleTwat: Hej!

LittleTwat: Jsme partneři a žijeme spolu... nemůžeš mě takhle vyloučit!😤

Honey❤: Můžu a vyloučím!

Honey❤: Od teď si budu psát na jídlo 'majetek Briana Kinneyho - nesahat'

LittleTwat: Fajn!

LittleTwat: V tom případě ani ty nesahej na moje věci!

Honey❤: Jako kdybych si někdy vzal ty tvoje tučný a sladký jídla, kterými se neustále cpeš

Honey❤: Vlastně když mi ujídáš moje jídlo, je to jediná chvíle, kdy sníš něco zdravého

LittleTwat: Takže bys měl být vlastně rád, že mi zahraňuješ svým jídlem život😜

Honey❤: NE!

Honey❤: Seženu si permanentní fix a začnu si všechno podepisovat

LittleTwat: Fajn, v tom případě se nediv až na mých trenkách uvidíš 'majetek Justina Taylora - nesahat'

LittleTwat: A ne, nemyslím tím pouze ty trenky, ale i to pod nimi!

Honey❤: Co to sakra?

*LittleTwat opustil konverzaci

Honey❤: O tom si ještě promluvíme!

2 comments: