Tuesday, January 5, 2021

Fashion Faux Pas by 7Wildwaysup

Moc se všem omlouvám za čekání, vím, že jsem slíbila vánoční povídku (a taky bude!) a ještě mi chybí poslední díl Burning From The Inside, ale událo se pár věcí, co mi to zkomplikovalo a to především ta, že se mi ztratila čičina, takže hledám a jsem z toho skleslá a není v tom případě na nic ani chuť... ale měla jsem připravené nějaké menší překlady a tak Vám sem dám alespoň ty, jako takovou "cenu útěchy", než konečně napíšu ty povídky😔

BEZ VAROVÁNÍ

Brian chce ztrapnit svého klienta za jeho homofobní víru...


"Vážně, Briane? Byl jsi na drogách, když jsi kupoval tyhle obleky?"

"Justine, musím jít na tuhle obchodní večeře a klient je naprostý homofob!"

"Proč jít, pokud máš v plánu ztratit klienta?"

"Protože večeře je v Ritz Carlton a já se nemůžu dočkat, až uvidím výrazy všech."

"Briane. Jsi si jistý, že tohle je dobrý nápad? A co tvoje obchodní reputace?"

"Nechápeš, Justine? Přesně takhle si myslí, že se oblékají teplý."

"Už tě viděl oblečeného ve tvých normálních oblecích."

"Ano, ale to nevěděl, že jsem homosexuál. Měl jsi vidět, jak se choval k číšníkovi."

"Oh? A jak přesně se choval k číšníkovi?"

"Justine! Přestal jsem šukat číšníky, kteří ještě neměli svůj coming out, už dávno."

"Takže tohle na sobě budeme mít i v Babylonu?"

"No, je Havajská košilová noc!"

"Neuvěřitelné!"

Konec

2 comments:

  1. To musela byť sranda s tým klientom,chcela by som to vidieť.hahaha

    ReplyDelete