Thursday, December 3, 2020

Conversation 5 - After Three O'clock

BEZ VAROVÁNÍ

Justin nedorazí včas domů a má pro to zajímavé vysvětlení...


Honey❤: Hey, pitomče... je po třetí, kde sakra jsi?

LittleTwat: Toho pitomce si vyprošuju!

Honey❤: No přesně to jsi, jelikož jsi tady měl být už před 15 minutami

LittleTwat: Snad ti nechybím?😘

Honey❤: Sklapni

Honey❤: A vážně... kde jsi?

LittleTwat: Na tajné misi... o které ti nesmím říct, protože kdybych to udělal... no musel bych tě zabít

Honey❤: O čem to kurva mluvíš?

LittleTwat: 😂😂

Honey❤: Justine!

LittleTwat: Dobře... asi bych ti měl něco říct...

Honey❤: CO?!

LittleTwat: Jsem s Michaelem...

Honey❤: Jesus Christ a to jsi to nemohl napsat rovnou?

LittleTwat: Ne, ty mi nerozumíš... jsem s Michaelem

LittleTwat: Jakože... víš...

Honey❤: Taylore, mám jen jedny nervy

LittleTwat: Chtěli jsme ti to říct už nějakou dobu, ale nevěděli jsme jak

Honey❤: ???!

LittleTwat: Začalo to před pár měsíci... jednou v noci, když jsme pracovali na Rage... vyměnili jsme si pohledy a než jsme se nadáli, tak... se poklidná noci přeměnila ve vášnivou

Honey❤: Co to kurva

LittleTwat: Vážně jsme to neplánovali

LittleTwat: Prostě se to stalo

LittleTwat: Promiň

Honey❤: To myslíš vážně? 

Honey❤: Kurva, Justine, o čem to mluvíš... co se sakra stalo?

LittleTwat: Vždycky jsem cítil, že mezi mnou a jím to není čistě přátelské a když se ukázalo, že i on to cítí stejně...

Honey❤: Jsem jen vteřiny od toho se zvednout a jít ti natrhnout tu tvojí úzkou prdel a ne v dobrém slova smyslu!

LittleTwat: Nikdy jsme ti nechtěli ublížit

*Honey❤ opustil konverzaci

LittleTwat: Shit, Briane, to byla jenom sranda!

LittleTwat: Víš, že miluju jenom tebe

LittleTwat: Briane?🙈

Honey❤: Byl jsem si nabít zbraň... pitomče

LittleTwat: Ty máš zbraň?😂

Honey❤: No, hádám, že je jen jeden způsob, jak to zjistíš

LittleTwat: Oh...

Honey❤: A teď opravdu, kde kurva jsi?

LittleTwat: S Michaelem!

Honey❤: JUSTINE!

LittleTwat: Ne, vážně, s Michaelem... dělali jsme na Rage a chtěli jsme trochu pomoct naší fantazii, tak jsme i dali joint a teď jsme tak trochu... však víš😂

LittleTwat: A Michael takhle nechce jít domů, protože se snaží být dobrým vzorem pro Huntera, takže sedíme v krámku a čekáme až to vyprchá

Honey❤: Tak teď už ty tvoje bláboly dávají perfektní smysl

Honey❤: A proč tam zůstáváš ty? Ty nemusíš jít tady nikomu vzorem

LittleTwat: Přeci ho tu nenechám!

LittleTwat: A však víš... moje city k němu mi to nedovolí

Honey❤: Idiote

LittleTwat: Hele! Toho si tuplem vyprošuju!

Honey❤: Jdu spát, užij si noc v tom nepohodlném křesle

LittleTwat: V tom je Michael, já sedím na zemi

Honey❤: Ještě lepší🙂

LittleTwat: Jsi zlomyslný

Honey❤: A ty neskutečný idiot

LittleTwat: Snad sis vážně nemyslel, že bych s Michaelem něco měl?

Honey❤: Fuck you!

LittleTwat: Počkat ty sis opravdu myslel, že...?

*Honey❤ opustil chat

LittleTwat: Hádám, že jsem v maléru...😬

Honey❤: 👍

2 comments: