Friday, August 14, 2020

I'M BACK!

Books and Bling Blog – Page 2 – A blog filled with stories and sparkle

Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla, že je na čase vrátit se zpátky... původně jsem chtěla čekat až do konce prázdnin, ale mám pocit, že by mi to spíše uškodilo, než pomohlo. Potřebuju se jednoduše dostat zpátky do toho psaní a blogování a to můžu jedině tak, že s tím opravdu začnu a nebudu to pořád odkládat jako to dělám teď... neustále si říkám, že si udělám zásobu povídek a až pak se teprve vrátím, jenže moje zásoba na tom není o nic líp než byla před měsícem a jelikož jsem si dala tu práci dát dohromady nový blog po skonu blog.cz nerada bych ho tu měla jen na okrasu, protože svůj návrat budu odkládat tak dlouho, až se nakonec nevrátím vůbec... to neudělám sobě ani Vám🥰

Nebudu však lhát a i se mi to těžce přiznává, ale blog mi tak nějak vůbec nechyběl, což je asi důvod (krom mého zdraví), proč jsem se sem tak moc nehrnula a jelikož vím, že to není dobré znamení, beru tenhle návrat jako takovou "zkoušku" - buď se zase rozepíšu a půjde to anebo se nerozepíšu a všichni asi víme, co to bude nejspíš znamenat... ale to ukáže čas, nechci zatím nikoho strašit - tedy pokud se tu vůbec ještě někdo nachází...🙈

Ale na rovinu říkám - nečekejte zázraky. Na nějaké dva možná tři týdny mám něco připravené, ale opravdu nevím, jak rychle a pokud vůbec se dokážu rozepsat, takže je dost možné, že si budete muset na nové díly vždy počkat, ale na to už jste si se mnou (bohužel) asi zvykli, takže jsem fakt ráda za to, že to se mnou ještě (snad) nevzdáváte!

Nicméně teď už k věci - vrátím se v pondělí a hned po půlnoci můžete čekat první díl zbrusu nové povídky (no, řekněme, že jsem s ní začala už někdy před rokem, ale zatím jsem se nedostala k jejímu zveřejnění, takže sláva🙈) a momentálně mám v plánu, že bude každé pondělí vycházet nový díl, abych měla čas na to napsat další díly. A středy jsem si vyhradila na překlady, kterých pár mám a snad další přibudou. A ostatní dny se uvidí, co se na mém blogu objeví😁. Ale samozřejmě, že když se rozepíšu, zveřejňování bude probíhat častěji...

Každopádně už se na Vás těším a doufám, že i vy se těšíte konečně na nějaké to čtení!

Tumblr: Image

PS. Nebojte, stále jsem na psí povídku nezapomněla, jen se na ní zatím necítím, zkrátka potřebuju psát něco nového, ale věřím, že až bude správný čas, tak se tu objeví pokračování, i když věřím, že vás to už musí štvát, takže se omlouvám!

No comments:

Post a Comment