Monday, August 5, 2019

Prázdniny na blogu

Nebojte, nemizím nikam na měsíc nebo tak, jen si potřebuju dát od blogu chvilkovou pauzu... upřímně jsem trochu přepsaná, za poslední dva měsíce jsem totiž rozepsala takových nových povídek, které se už teď těším, až konečně zveřejním, ale jak to tak bývá, když člověk něco dělá fakt hodně, nakonec mu to trošku začne lézt krkem a nechci se do psaní nutit ani to lámat přes koleno, aby to nakonec nedopadlo jako předtím, kdy jsem s blogem málem sekla, takže budu radši rozumná a dám si chvilku pauzu🙂

Stejně tak si potřebuje dát Verča překládací pauzu nebo tedy naopak, na blogu bude překládací pauza, poněvadž jsem včera zveřejnila poslední dva překlady, co jsem měla v zásobě, ale Verča už pracuje na nových, avšak díky pauze nebude muset tak pospíchat a bude překládat v klidu, bez stresu, aby to honem rychle bylo😊

Tudíž nám oběma přijdou chvilkové blogové prázdniny opravdu vhod, abychom nabraly, jak psací, tak překládací síly :) Navíc jsem se v povídce The Bond Between Us docela sekla a nechci tu povídku podělat tím, že ji budu psát, jen abych ji napsala... takže jen co chytím nit, hned se vrhnu na další díl!

Jinak jak dlouho budu pryč? Věřím, že ne víc, jak týden, maximálně dva, takže do té doby na viděnou, užívejte prázdniny a těšte se na další povídky a překlady!

Výsledek obrázku pro queer as folk 1x22 gif

No comments:

Post a Comment