Friday, August 2, 2019

I Don’t Do Greasy… by 7Wildwaysup

I Don't Do Greasy… by 7Wildwaysup


BEZ VAROVÁNÍ

Justin dává Ethanovi šanci měřit se s Brianem.

"Kolikrát ti to musím říkat? Byla to jenom jednorázová záležitost!"

"Justine, počkej! Neodstrkuj mě. Prosím, jen mi dej šanci."

"Řekl jsem ti, Brian a já máme otevřený vztah. Tohle byl jen sex."

"Ne. Ne, vím, že to bylo víc. Byli jsme spolu spojení. Řekls mi, že tvůj přítel nikdy ani neoslavil tvé narozeniny!"

"Klíčovým slovem v této větě je "přítel"... Což ty nejsi!"

"Prosím, nechej mě vzít tě na rande. Ukážu ti, o kolik líp ti bude se mnou."

Justin protočil oči, "rande?"

"Prosím..."

"Oukej, fajn!"

Justin napsal svoji adresu na zadní stranu svého bločku na objednávky a podal jej Ethanovi.

"V devět hodin, a buď přesný."

Usoudil, že bude mít čas ještě navštívit Babylon, až skončí.


~~~

Brian s Justinem si užívají v posteli, když je z víru vášně vyruší bušení na dveře.

"Oh, Sunshine... Tvoje rande je tady."

Justin vyskočí a natáhne si oblečení. "Jak vypadám?"

"Jako nadržené štěně, které nedosáhlo uspokojení."

"Briane..."

"Ptal ses!"

Justin si uhladil jeho rozcuchané vlasy, a zatáhnul za těžké dveře od loftu, aby je otevřel.

Ethan se zvědavě rozhlíží, je překvapený designovým vybavením a obrovským prostorem. Zvenčí si myslel, že tohle místo vypadá jako skládka. Ne tak velká skládka, jako ta, na které žije on sám, ale přesto...

"Zapomněl jsi? Vypadáš jako bys právě vstal z postele."

"Aaaaaah... Ne."

"Už ho nudilo čekat. Takže jsem se ho rozhodl zabavit..."

"Briane..."

"Kdo je to?"

"Říkal jsem ti. Mám přítele."

Brian Ethana sjede pohledem od hlavy až k patě, neohroženě. Není třeba se obávat, že by mu Justin utekl s tímhle vandrákem.

Ethan si přitáhne Justina ke svému boku. "O co tady jde? Myslel jsem, že půjdeme ven."

"Já myslel, že zůstaneme tady."

Brian přistoupí k Ethanovi a řekne: "jako první potřebuješ sprchu. Do umaštěnců nejdu. Jdu do zpocených, nebo postříkaných, ale nikdy ne umaštěných."

Ethan vypadá uraženě. "Ty tu zůstaneš?"

"Kde jinde bych měl být? Tohle je můj byt."

"Justine?"

"Ethane. Ty chceš být můj přítel. Tak jsem myslel, že bys měl vidět, proti komu stojíš."

Brian ukáže na koupelnu. "Teď padej do koupelny a smyj všechen ten Brylcreem ze svých vlasů, nebo už nebudeš stát proti nikomu. Kromě toho, nechci, abys mi ušpinil mé značkové povlečení."

"Justine? O co tady jde?"

"Je čtvrtek. To máme noc randění. Brian a já vždycky zahajujeme víkend společným trickem v posteli."

"Proč by sis jenom myslel, že bych byl ochotný se zapojit do ménage à trois?"

Brian jízlivě odpoví, "Jsi tady, nebo ne?"

"Justine, ty míváš bezhlavý sex s neznámými lidmi?"

"Měl jsem ho s tebou! Nebo snad ne?"

Ethan vypadá šokovaně a v rozpacích, když vybíhá ze dveří.

"No, a to bylo naposledy, co jsme ho viděli…"

"Jo, ale teď potřebujeme záložní plán! "



***************************************
PROSÍM O HODNOCENÍ! 😇

Odkaz na povídku: bude doplněn později :)

No comments:

Post a Comment