Monday, July 22, 2019

That’s My Three O’clock… by 7Wildwaysup

That's My Three O'clock… by 7Wildwaysup


BEZ VAROVÁNÍ

Způsob, jakým to mělo dopadnout.

Brian ani nemohl uvěřit, jak dobře se cítil. Bylo to už dlouho od doby, co se cítil takhle, a nechtěl, aby to kdy skončilo. Byl blázen, když nechal Justina odejít jen kvůli tomu, že nedokázal přiznat své city k blonďátému chlapci.

Justin se posunul v Brianově náruči a přitulil se blíž. Miloval ten pocit, být zpátky v jeho náruči, v jeho posteli, v jeho životě. Zrovna dokončili dlouhý a intenzivní maratón toho nejlepšího sexu, co kdy měli. Sex na usmířenou je vždycky skvělý. Oba pohlédli na hodiny, když se na loftové dveře ozvalo zabušení. Justin zasténal a doufal, že to není Michael. O chvíli později by si přál, aby to byl Michael.

"Kurva!"

Brian se zamračil. "To je moje třetí hodina."

"Briane, opravdu?"

"Lehni si, Zbavím se ho."

Justina to zraňovalo, i když věděl, že by nemělo. Konec konců, byli zase spolu teprve 9 hodin. Usmál se, když si pomyslel: 'Nejlepších 9 hodin v životě.'


Brian zatáhnul za dveře od loftu, věděl, že za nimi stojí Justinův dvojník.


"Nazdar, dneska tě potřebovat nebudu," odmlčel se a potom pokračoval: "Vlastně tě nebudu potřebovat už nikdy."

Usmál se na Briana, doufal, že se s Justinem konečně vrátili zpátky k sobě.

Justin začínal být neklidný. Co Brian dělá?

"Briane... Co trvá tak dlouho?" Zeptal se Justin, když přešel do obýváku.

Své kroky zastavil ve chvíli, kdy jeho oči upoutal trick.

"Kdo je to?"

"Nikdo. Vrať se do postele."

Justin přešel blíž ke své konkurenci a odfrknul si. "O co tu kurva jde?"

Brian zvednul ruku, aby zarazil Justinův přístup. "O nic! Řekl jsem, aby ses vrátil zpátky do postele."

Justin si bránil svoje území, aniž by se hnul o jediný centimetr.

Brian popadnul z ostrůvku peníze a přešel k trickovi, který zavrtěl hlavou. "Nechci tvoje peníze, ale dám ti menší radu. Řekni mu, co doopravdy cítíš. Dostals druhou šanci, tak ji nepromarni, protože pochybuju, že dostaneš další."

Justin se snažil zachytit, o čem se ti dva baví - něco o citech a druhých šancích. Možná, že tenhle kluk přece jen není hrozbou.

Brian zavřel dveře, a otočil se k Justinovi. "Myslel jsem, že jsem ti řekl, abys zůstal v posteli?"

"Chyběl jsem ti! Chyběl jsem Brianovi Kinneymu!" Culil se od ucha k uchu jako blázen.

"Zmlkni!"

"Miluješ mě! Miluješ mě tak moc!"

Brian přešel rázným krokem přímo k němu.

"Brian Kinney mě miluje!"

Justin se rozběhnul směrem k ložnici, když zachytil Brianův odhodlaný pohled, ale Brian byl rychlejší. Popadnul ho a vrazil do něj, až jej srazil na postel. Justin měl skoro závrať z toho, jak hravý Brian byl.

Brian ležel na Justinově těle, upřeně hleděl přímo do jeho tmavě modrých očí. "To je pravda," zašeptal a poté spojil jejich rty.

"Máš pravdu. Chyběl jsi mi, ty malý pitomče." Řekl znovu šeptem a poté jej znovu políbil.

"Ty mi taky. Miluju tě. Bože. Opravdu tě miluju!"

Následující polibek byl hluboký, pevný a vášnivý, dokazující Brianova slova o lásce, na která Justin čekal tak dlouho.

Justin se na Briana usmál tím nejzářivějším úsměvem, jaký uměl vyčarovat jenom on. Jeho srdce plesalo, když se nechal unášet ke spánku, s vědomím, že si zajistil místo v Brianově srdci.


***************************************
PROSÍM O HODNOCENÍ! 😇

Odkaz na povídku: https://kinnetikdreams.com/Adminftp/eFiction355/viewstory.php?sid=1311&chapter=1

No comments:

Post a Comment