Sunday, February 3, 2019

NEJLEPŠÍ VIDEA Z YOUTUBE 4 | QUEER AS FOLK

Od poslední dávky videí uběhlo už pár měsíců a za tu dobu se mi zase pěkně nakupily, tak jsem si řekla, že je na čase se s vámi o ně opět podělit🥰

Kdykoliv objevím nějaké nové video, které mi naprosto vytře zrak, myslím si, že nic lepšího už opravdu přijít nemůže a vždycky jsem kompletně na omylu... každé jedno video tady je naprosto kouzelné a plné lásky dvou nejúžasnějších mužů, jaké jsem kdy na obrazovkách viděla... užijte si tuto podívanou stejně jako jsem si ji užila já❤️









Video, které se týká celé QAF rodinky tady rozhodně nesmí chybět❤️


YES! Everybody loves you, Brian Kinney! Já obzvlášť!❤️🤭


A na závěr zase nějaké bloopers - na řadě je logicky třetí série😅😋


Vím, že těch videí je hodně, ale věřte mi, že jsem se ještě držela na uzdě a musela jsem tu sbírku dost přebrat... nicméně spoustu dalších úžasných videí se sem nedostalo, takže očekávejte, že zase někdy přijdou😋

Janča

No comments:

Post a Comment