Tuesday, February 13, 2018

Zimní dobrodružství(10)

Nový díl.

BRIAN

varování: 18+

Smáli jsme se jako malí kluci, když jsme doběhli na pokoj. Nebo Justin se spíš smál jako sluníčko, jako Sunshine. V tu chvíli jsem se na něj musel jenom tak dívat - jako by na světě neexistovalo nic jiného, jenom on. Justin se ale dál smál, aniž by si to uvědomoval, až po chvíli si toho všiml a jeho výraz tak nějak zvážněl, skoro jako bych ho svým pohledem vyděsil a následně z něj vyšlo téměř neslyšitelné "Co?"
Ruce jsem mu položil na tváře a čelo přitiskl k jeho čelu... asi jsem právě vypadal jak vystřižený z nějakého šíleně romantického filmu, ale bylo mi to jedno. Všechno na tom klukovi bezmezně miluju, a i když mu to nejsem schopný říct, musím mu to alespoň ukázat.

J: "Začínáte mě děsit, pane Kinney,"...Zasmál se.
B: "Že by?"
J: "Hmm."

Usmál jsem se a následně jsem ho konečně políbil. Dlouze a něžně. Justin ale začal do našich polibků vkládat vášeň, které jsem se rozhodně nebránil. Začal jsem ho svlékat, ale on najednou moje ruce zastavil...

B: "Copak je, Sunshine?"

Položil mi ruku na hruď a donutil mě couvat, zastavil jsem se až o postel, na kterou jsem se následně posadil. "Myslím, že si zasloužíš trochu vynahrazení za to všechno," pomalu si začal rozepínat mikinu, zatímco se mi díval do očí. Rozhodně jsem si nestěžoval.

J: "Užijte si podívanou, pane Kinney."

Tohle nemusel říkat dvakrát a tak jsem se pohodlně uvelebil do polo sedu/polo lehu a nespouštěl jsem z něj ani na vteřinu oči. A rozhodně jsem nezůstával pozadu, když ze sebe začal pomalu svlékat triko, při čemž se mu napínaly břišní svaly, prsní svaly, všechny svaly... cítil jsem, jak tvrdnu a přes kalhoty jsem se začal třít.
Justin si olízl rty a skousl ret, hned na to si začal sundávat kalhoty a to opravdu pomalu. Dech mi hned začal zrychlovat a rychlost mého tření taky. Následně přede mnou stál jen v trenkách a mohl jsem zřetelně vidět, jak je tvrdý, ty trenky jsem z něj chtěl doslova strhnout a Justin snad moje myšlenky vyslyšel...

J: "Myslím, že s tím zbytkem mi můžeš pomoct."

Ani na vteřinu jsem neváhal a šel jsem rovnou k němu. Nejdřív jsem ho políbil, hluboce a hlavně vášnivě. Hned na to jsem začal jeho hruď a následně bříško zasypávat jemnými polibky.
Vzápětí jsem si klekl a opravdu pomalu jsem z něj začal sundávat trenýrky, netrvalo dlouho a jeho chlouba se pyšnila přímo před mým obličejem. Neodolal jsem a olízl ho od kořene až ke špičce, kterou jsem následně vsál do úst. Justin zavzdychal tak hlasitě, že to znělo jako by skoro lapal po dechu a možná, že lapal.
Kouřil jsem ho jako by na tom závisel můj život a Justin si to náležitě užíval. Jeho orgasmu jsem však v poslední chvíli zabránil a Justin se položil na postel. Já někde v našich věcech vylovil ten lubrikant a kondomy, které Justin zabalil a následně jsem ho dvěma prsty připravil. Hned na to jsem ho nechal, aby mi kondom nasadil a vměstnal jsem se mezi jeho stehna. Pomalu jsem do něj začal pronikat, a když jsem v něm byl celý, začal jsem přirážet. Justin si kolem mě omotal nohy a přitahoval mě k sobě ještě blíž. Hned jsem začal zrychlovat a Justin mi zarýval nehty do zad, zatímco mě vášnivě líbal. Po chvíli se hlasitě a bouřlivě udělal a můj orgasmus následoval za několik vteřin taky.


JUSTIN

S Brianem jsme leželi a dívali se vzájemně do očí. Vím, že Brian v sobě má tu část, která je rozhodně romantická, ačkoliv on si asi navždy bude stát za tím, že romantika neexistuje anebo, že je přinejmenším směšná, ale právě teď, ať se mu to líbí nebo ne, byl romantický jako snad nikdy. Už jen to, že pro nás naplánoval tuhle dovolenou, ať už nakonec dopadla jakkoliv, bylo neskutečně romantické. A to, že tu se mnou teď leží, celý ulepený od našeho sexu a dívá se na mě jako na svatý obrázek... to je zkrátka známka toho, že mě miluje, že je romantický, že je zkrátka člověk, který se lásce nedokázal vyhnout, ač se hodně snažil.

B: "Konečně nás nikdo nevyrušil,"...Zasmál se tak, jak to umí jenom on.
J: "Abys to nezakřikl."
B: "Jen, ať si přijdou... teď už nám to nezkazí."

Brian si tady mohl nabrnknout kohokoliv a ošukat ho v kumbálu na košťata, ale on chtěl mě... MĚ... a byl ochotný udělat cokoliv, aby mě měl. Bože, když si vzpomenu na doby, kdy jsem ho musel prosit o trochu pozornosti.
Oba jsme nakonec usnuli, aniž bychom si to vůbec uvědomili, taky aby ne po takovém vyčerpání. Uprostřed noci jsem se ale probudil s Brianem natisknutým na mých zádech a jeho rukou přehozenou přes můj bok.
Najednou mě napadlo něco bláznivýho, ale chtěl jsem si zkrátka udělat jednu malou noční procházku tímhle úžasným místem, zatímco všichni spí a užít si tak pocit, že jsem tu jediný, že mi snad patří celý svět a taky jsem se tak cítil, když jsem následně pozoroval ten úžasný výhled, nad kterým se vznášela noční obloha. Sice jsem se šíleně třásl, drkotaly mi zuby a šla mi pára od pusy, ale to všechno za to jednoduše stálo...
Následně jsem se vydal zpátky na pokoj a ihned jsem si vlezl k Brianovi pod deku a natiskl jsem se na jeho horké tělo, což bohužel způsobilo, že jsem ho probudil... nebo možná bohudík...

B: "Bože, jsi ledový."
J: "Jo... no... to je tak, když... když jdeš ven v takový zimě,"...Nemohl jsem se přestat klepat.
B: "Ty si blázen,"...Hned mě k sobě přivinul blíž a třením svých rukou se mě pokoušel zahřát.

Pravděpodobně budu mít zápal plic, ale pořád si stojím za tím, že to za to zkrátka stálo. Někdy holt musíte podstoupit riziko, abyste dosáhli něčeho úžasného... ach jo, asi už mi zamrzl i mozek, když tu tak blábolím.

J: "Děkuju, Briane."
B: "Za co?"
J: "Za tohle... za to, že si pro mě naplánoval tuhle dovolenou... za to, že se díky tobě cítím naživu... jsem šťastný tak, jak jsem si nemyslel, že je možné někdy být."

Věděl jsem, že mi na to Brian nic neřekne, ale potřeboval jsem to jednoduše říct nahlas... protože je to opravdu tak... jsem tak moc šťastný a jsem přesvědčený, že se to s Brianem po boku nikdy nezmění. I když ještě nám přeci zbývá jeden den dovolený, kdo ví, za co mě Brian bude chtít zabít zítra...

No comments:

Post a Comment