Friday, October 10, 2014

Vždy a všude(7)

Nový díl.

BRIAN

Tak jo to jsem opravdu posral a klidně to i přiznám! Já jsem asi vážně naprostý vůl! A neexistuje žádná omluva pro to, jak jsem s ním v podstatě zametl podlahu, vždyť tohle kdyby udělal on mně, cítil bych se nejspíš naprosto hrozně! Jenže já jsem zkrátka musel, nemohl jsem si dovolit, aby kluci věděli, že jsem s ním byl, když jsem tu s ním tam moc nechtěl být a už vůbec jsem si nechtěl přiznat, že ta chvíle v lese, ať už ta, kdy jsme leželi pod hvězdami anebo ta, kdy jsme si užívali u stromu, zatraceně líbila! Nemohl jsem dopustit, aby si Justin myslel, že se mi čas strávený s ním přímo nesmírně líbil, protože to už bych si vážně mohl vykopat ten hrob, o kterém se mi zmiňoval! Ale zase musím uznat, že mi to přímo brilantně vrátil - když mě Emmett s Tedem našli za dveřmi, tak na mě čuměli, jak na magora a mně nezbývalo nic jiného, než se vzdát a jít s nimi dovnitř, jenže jsem se neodvážil jít rovnou za Justinem do ložnice a raději jsem zůstal u krbu a uvažoval nad tím, zda by nebylo lepší skočit rovnou do něj!

Když se nakonec vyklidilo pole a všichni se odebrali ke spánku, rozhodl jsem se, že se přestanu schovávat a jednoduše půjdu za ním... Ale on spal! A tak mě napadla jediná možná věc, kterou bych si to u něj mohl nepřímo vyžehlit, ale i ta selhala! Nestál o mé objetí a raději se držel přímo na kraji postele, div nespadl... Tohle bude ještě zajímavé!
Když jsem se ráno probudil, tak už byla jeho polovina nebo spíš kraj postele prázdný a tak jsem předpokládal, že se mi chtěl vyhnout a raději se zdekoval k ostatním, kde na něho nebudu moct ani promluvit, protože by to buď vypadalo, že se až moc zajímám anebo naopak, že ho zase buzeruji... A já nevím, co z toho chci momentálně dělat radši!

Emmett: "Dobré ráno!"
B: "Bože, neřvi tak... Ještě jsem se ani pořádně nevzbudil."
Maikey: "Tak to se vzbuď, čeká nás výlet."
B: "Říkal si něco? Já si totiž nejsem vůbec jistý, zda mi náhodou nebzučí v uších."
Ted: "Jednoduše si vezmi tepláky a ruksak... Jdeme do lesa."
B: "Ptal se tě někdo?"
Ted: "Ne."
B: "Tak drž hubu!"
Maikey: "Ale on ti to řekl naprosto přesně... Není důvod mu nadávat."
Emmett: "To požaduješ trochu moc."
B: "Emmette?"
Emmett: "Ano?"
B: "Běž si nalakovat nehty a neotravuj!"
Ted: "Pojď, Emme, pan Kinney se špatně vyspal."

Zdá se mi to nebo mě tu chce někdo vážně nasrat? Jen vstanu, tak už se mě všichni snaží provokovat! A co, sakra, mysleli tím, že jdeme do lesa? A kde je, do háje, Justin?!

Maikey: "Ty máš tedy náladu."
B: "To je moje obvyklá nálada, když se nacházím v pustině."
Maikey: "Všiml jsem si za těch ani ne 24 hodin."
B: "Úžasný, si všímavý."
Maikey: "Každopádně se připrav."
B: "A na co, kurva?"
Maikey: "Jak se řeklo, jdeme na menší výlet do lesa."
B: "A to jako proč?"
Maikey: "Protože jsme se tak všichni dohodli."
B: "Všichni?"
Maikey: "Ano, rozhodli jsme i za tebe a jdeme všichni bez výjimky."
B: "Když všichni, tak kde máš doktora a usmrkance?"
Maikey: "David jel ještě něco koupit a Justin sedí venku... Hádám, že si mu zase něco řekl."
B: "Tohle s tebou nehodlám rozebírat."
Maikey: "Jasně."

Tohle je vážně paráda! Takže Justin si hraje na uraženého veřejně a všem to musí dávat najevo! Teď můžou všichni zase krásně ukazovat na mě a skvěle se tím zabavit! Já bych ho vážně už uškrtil! I když... Jo můžu si za to sám!

B: "Jasně a s tím výletem se mnou nepočítejte."
Maikey: "To tě zklamu, ale počítáme, vlastně nic jiného ti nezbývá."
B: "Řekl kdo?"
Maikey: "My všichni, buď půjdeš dobrovolně anebo tě potáhneme za vlasy."
B: "Už se třesu!"
J: "Maikey, David je zpátky,"...Zjevil se vedle nás.
Maikey: "Jo, díky, Justine."
B: "Dobrý ráno, Sunshine."
J: "Jdu se připravit,"...Protočil panenky a odpochodoval.

Skvělý! Teď ze mě před Maikeym dokonce udělal totálního idiota! Sakra, já se tu snažím a on není jako ani schopný odpovědět?! Tak ať se třeba posere!

Maikey: "Jen tak dál!"...Poplácal mě po rameni.
B: "Co zas já?!"
Maikey: "Ty víš moc dobře,"...S těmihle slovy odešel.

Jasně, já vím přece všechno, že?! Jasně nebylo to ode mě pěkné, ale aby Justin dělal, až takové scény, to mi přijde teda zbytečně přehnané! A jestli si myslí, že mu budu lézt do zadku, abych si to vyžehlil, tak se šeredně plete! Ovšem, pokud se to nebude týkat jiného lezení do zadku... Toho se mile rád zúčastním! Ale myslím, že na to je až moc uražený... Chudáček malej! Bože, už mi zase leze na nervy, už mě zase z hloubi duše sere, že jsem tady... S ním!

B: "Musíš dělat takové scény?"...Vrazil jsem za ním do ložnice.
J: "Scény? Já pouze předstírám, že tu nejsem."
B: "Tak ti to jde dost blbě."
J: "V tvých očích možná."
B: "Děláš, jako kdyby udělal něco naprosto hrozného."
J: "Když myslíš."
B: "Mohl bys mluvit normálně?"
J: "Ani ne... Hele, Briane, já na tohle nemám čas, musím se připravit, takže jestli chceš něco důležitého, řekni to, jinak mě nech."
B: "Fajn, jak si přeješ!"

Udělal jsem mu snad ještě něco? Protože já si to nepamatuju! A aby dělal takové scény, jen kvůli tomu, co se včera stalo, to je na mě ale vážně moc! Vždyť je to ubohé! Chová se jak dítě, které nic neustojí!

Emmett: "Tak jak se těšíte?"...Přiřítil se k nám do ložnice.
J: "Já moc alespoň budu na čerstvém vzduchu a trochu se provětrám."
Emmett: "Tebe se asi ptát nemusím?"...Upřel pohled na mě.
B: "Já nejdu!"
J: "Nejdeš?"
B: "Mám snad důvod jít?"
J: "No třeba ten, že jdeme všichni."
B: "Ještě před chvílí jsem ti měl dát pokoj a najednou chceš, abych šel?"
Emmett: "Nehádejte se vy dva!"
Ted: "Co se tu děje?"
B: "Bože, zvraceč je tady!"
Ted: "Nová přezdívka?"
B: "Říkal někdo, že na mě můžeš mluvit?"
Ted: "No, já..."
J: "Tede, vzdej to, Brian má špatnou náladu."
B: "Já, že mám špatnou náladu? Vždyť se chováš jako fracek!"
J: "Já? To má být vtip?!"
B: "Vypadám, že se směju?"

Raději nijak nereagoval, vzal si batoh a i s nimi se zdekoval pryč! Ještě před ochodem se mi zdálo, že mi snad jednu natáhne, ale očividně si to rozmyslel a jen mi třískl dveřmi před nosem! Mnohem lepší!
Ale co já teď můžu dělat? Mám vůbec na výběr? No ovšem, že mám! Já přece nemusím jít s nimi a hrát si na to, jak hrozně se bavím! Ale zase na druhou stranu, co budu dělat tady? Sám? Užírat se nudou? Představovat si, jak se třeba oni skvěle baví? Jak se Justin směje a je mu dobře i beze mě? Být tu bez něho, i přesto, že mi leze na nervy? Tolik otázek a jen jedna odpověď - jdu taky!

Maikey: "Tak sis to rozmyslel?"...Přivítal jsem za nimi ven, kde si rozdělovali svačiny.
B: "Trocha vzduchu neuškodí."
David: "Výborně, jsem rád, že ses přidal."
B: "Rád jsem ti udělal radost,"...Neodpustil jsem si ironii.
Emmett: "Tohle je tak vzrušující!"
Ted: "Ty si cvok, Emmette."

Zatímco se tam ti dva pošťuchovali a David s Maikeym si vyměňovali zamilované pohledy, tak já jsem nenápadně očkem sledoval Justina - usmíval se! Sice si myslel, že je nenápadný, ale to se jednoduše nedalo přehlédnout, neustále mu cukaly koutky a on se to snažil všemožnými způsoby skrývat! Byl roztomilý!
Nakonec jsme vyrazili vstříc tomu záživnému výletu... David se s Maikeym a nedočkavým Emmettem držel vepředu, za nimi šli Justin s Tedem a já se coural úplně vzadu... Popravdě? Měl jsem se nejlíp, ta Justinova prdelka se přede mnou neuvěřitelně kroutila!

No comments:

Post a Comment