Friday, October 3, 2014

Vždy a všude(2)

Nový díl.

BRIAN

Namířil jsem si to rovnou k Woody's, to je totiž to jediné místo, na které jsem spoléhal, že mě právě teď zajisté dokáže uklidnit... Alespoň jsem v to tedy doufal! Usedl jsem na barovou stoličku a ihned jsem si začal objednávat, bez panáka slušného pití bych totiž asi jinak někoho zavraždil a pravděpodobně sebe samotného! Alespoň bych měl konečně od všeho a všech jednou pro vždy pokoj! Tohle totiž opravdu může potkat jedině mě, nechápu, jak po mně Debbie může žádat, abych si to klíště s sebou sbalil do ruksaku a odcestoval s ním do nějaké chaty v pralese, když přesně tam jsem měl v plánu jet jen proto, abych se ho alespoň na jeden blbej víkend zbavil! Já fakt žasnu, naše slavná Debbie pro jednou není v myšlení moc inteligentní a nápaditá jako obvykle!

Všechno se ve mně po pár drincích začínalo celkem uklidňovat, obzvlášť když jsem zahlédl sexy objekt mého zájmu, který bych moc rád šukal přímo támhle na tom kulečníkovém stole! Ještě jsem do sebe vyklopil jednu sklenku a chystal jsem se si pro něj dojít... No něco se zvrtlo nebo spíš něco si mi stouplo do cesty!

B: "Bože, co tady děláš?!"...Vyletěl jsem.
J: "Mluvil jsem s Debb a s Maikeym... To jako vážně odjíždíš a mně si neměl v plánu nic říct?"...Zdál se být značně v rozpacích!
B: "Já je snad zabiju... Tak za prvé, můžu si jet, kam chci a kdy chci a za druhé, už vůbec tě o tom nemusím informovat je to jasné?"
J: "Ale já myslel..."
B: "Co? Že jsme pár a já s tebou strávím zbytek života a na konci si můžeme vzájemně vyměňovat pleny?"
J: "Prostě jsem doufal... Že mi dáš šanci,"...Vtíravě se usmíval.
B: "Co kdyby si šel otravovat život někomu jinému... Někomu, kdo o to stojí?"
J: "Myslíš si, že se mnou můžeš vytírat podlahu, že ano?"...Změnil strategii.
B: "Prosím?"
J: "Když mě chceš šukat, tak nevidíš problém v tom si mě zavolat, jak psa, ale jakmile už mě máš dost, tak mě odeženeš!"
B: "Já psy nešukám."
J: "Samozřejmě, to je to jediné, co si slyšel, že mě to už ani nepřekvapuje."
B: "A i to mi dělalo značné problémy."

Dobře, cítil jsem se jak idiot, ale nevím proč a popravdě to ani vědět nechci, protože pak bych se cítil ještě hůř a já o žádné posrané city ani pocity vážně nestojím! Ale vím jedno a to opravdu stoprocentně - tenhle naivní kluk mě v jeho přítomnosti nutí myslet nejasně a občas i litovat toho, co říkám, jako právě teď, ale to on vědět nepotřebuje, akorát by mu to dalo pocit, že mi na něm záleží a... A jo, sakra, záleží a proto je lepší mu říct všechno přímo, aby to se mnou vzdal dřív, než se opravdu spálí, protože hromádku neštěstí pak mít na svědomí opravdu nechci!

J: "Ani se nedivím, ale myslím, že bys měl vědět, že jedu."
B: "Paráda, můžu zůstat doma!"...Oznámil jsem nadšeně.
J: "Jo to můžeš, ale to bys pak prohrál."
B: "Prohrál?"...Nadzvedl jsem obočí.
J: "Přesně tak, nemyslím si, že tě vědomí toho, že tě 18letej kluk vyšachoval ze hry, nechá chladným a ani to, že fakt, že se mnou nechceš jet, značí jen jedno... Bojíš se ostatním ukázat, co ke mně ve skutečnosti cítíš a myslíš si, že když nás spolu neuvidí, toho dojmu se zbaví, no hádej co, takhle si to budou myslet mnohem víc!"...Zdálo se, že přesně ví, co dělá!

Ten mizera jeden! A nejhorší na tom je, že má pravdu, ti cvoci jsou opravdu nepředvídatelní a v něčem, kde nic není, toho najdou pokaždé hordy, což znamená jediné, že když Justin pojede a já ne, v jejích očích to bude vypadat tak, že skrývám své city a toho malého detailu, že k němu vůbec žádné nechovám, si ani nevšimnou! A vy víte, jak moc nerad prohrávám!

B: "Snažíš se mi vyhrožovat?"
J: "Ne, jen konverzuji a zachraňuju ti tvé ego."
B: "Ty si myslíš, že musí být zachráněné?"
J: "Já jen vím to, že ti na něm hodně záleží a že pokud nepojedeš, vykopeš mu zaručeně hrob."
B: "Nevíš toho nějak moc?"
J: "Možná."
B: "No, na rovinu si ten hrob nejspíš vykopu, protože ani tak si mě nepřesvědčil k tomu, abych jel."
J: "To se ještě uvidí."
B: "Vážně?"
J: "Naprosto!"

Dobře, čekal jsem cokoliv, ale tohle opravdu ne... Justin mě chytil za zátylek a přímo vášnivě a naléhavě mě začal líbat, přímo přede všemi, drtil mi rty v neustálých polibcích a tlačil mi svou erekci mezi mé nohy myslel jsem že si to se mnou snad na místě rozdá a ano nebránil bych se, momentálně rozhodně ne... Tak moc jsem ho chtěl!

J: "Zítra na viděnou,"...Vydechl a odešel.

To snad jako nemyslí vážně?! Takhle mě rozvášnit a pak mě nechat uprostřed baru s obrovskou boulí na kalhotách! Říkám vám, že stejně jako bych ho ošukal, bych ho právě teď i zabil!
Ale co, sakra, myslel tím, že zítra na viděnou? Pokud si myslí, že mě má chlapec v hrsti a že zítra ráno naklušu na ten jejich sraz, abych s těmi magory, včetně s ním, vyrazil na tu trapárnu, tak se opravdu klučina šeredně zmýlil!
Tohle na mě bylo jednoduše moc a popravdě nikdy by mě nenapadlo, že se v Justinovi nachází taková zákeřná část, ale co, i když by mě to spíš mělo štvát, že proti mně v podstatě používá mou vlastní strategii, tak se mi to spíš líbilo... Byl sexy, když se tak rozčiloval a zároveň se snažil vyjednávat! V tom klukovi toho nejspíš bude ještě mnohem víc, než jsem si myslel, ovšem kromě faktu, který už dávno vím - je prostě vždycky všude!
Raději jsem to zabalil a vydal jsem se do svého domova už pevně rozhodnutý o tom, zda pojedu anebo ne a odpověď byla jednoznačná - nepojedu! Protože tu radost Justinovi a ani nikomu z nich rozhodně neudělám, i když to znamená, že si ten hrob opravdu vykopu!
Ulehl jsem tedy se samolibým výrazem, že jsem nad nimi vyzrál a že Justinův obličej až ráno zjistí, že jsem nepřišel, za to rozhodně bude stát! Jenže pak se stalo něco, co jsem absolutně nečekal, ráno jsem se probudil a věděl jsem, že nejet by byla ta největší hovadina na světě a taky prohra!

No comments:

Post a Comment