Thursday, July 31, 2014

Někdo nový(6)

Nový díl.

JUSTIN

Snažil jsem se nejlíp, jak jsem jen mohl předstírat, že Matta nevidím a nešlo jen o to, že jsem nechtěl, aby to zaregistroval Brian, ale i o to, že já Matta totiž opravdu vidět nechtěl, je to hezkej a milej kluk, za tím si budu prostě stát, děj se, co děj, ale jednoduše to není kluk pro mě, já přítele mám a miluju ho... Miluju Briana! A nechci ho ranit tím, že uvidí, jak jsem na Matta třeba jen koutkem oka pohlédl, já totiž vím, že by mu to ublížilo, ačkoliv by to nedávala najevo a já opravdu zrovna teď, když už se zdá, že je mezi námi zase všechno v pořádku, nepotřebuju, aby ho to zevnitř požíralo, tudíž jak už jsem řekl, Matt je pro mě již minulostí a já ho zkrátka budu ignorovat! Může to znít hnusně, ale je to jediné východisko, jak nikomu nedávat naději ani neublížit!

B: "Tak co si dáš, Sunshine?"

Bože, ani si nemůžu vzpomenout, kdy naposledy mi takhle řekl, ale rozhodně už to nějaký ten pátek bude a ani si neumíte představit, jak moc mi to chybělo!

J: "Cokoliv mi objednáš,"...Mrkl jsem po něm.
Maikey: "Proboha, vy jste hrozný hrdličky."
B: "Sklapni!"
J: "Kde máš vůbec Bena?"
Maikey: "V posteli, byl unavený."
B: "A nechal tě jít samotného? Ten má teda odvahu tě pustit do světa."
Maikey: "Jako vždy vtipný k popukání."
B: "Bylo mi potěšením."


Chvíli jsem se nesoustředil na jejich pošťuchování a opět jsem, ani nevím proč, pohlédl na parket, ale Matt už tam nebyl, okamžitě jsem vydechl úlevou a hned na to mě opustil takový ten nepříjemný pocit, že se dneska semele něco nepěkného.

B: "Tady je tvůj drink."
J: "Děkuju."

Brian s Maikeym se neustále o něčem dohadovali a popichovali, ale já se na ně opět nesoustředil a místo toho jsem zase přemýšlel o Mattovi, nechápal jsem, proč na něho prostě nemůžu jednoduše zapomenout a už nešlo ani o to, že byl nový a já bych s ním chtěl mít sex a pak ho zkrátka odkopnout, tady šlo o to, že já už ho odkopnul a měl jsem z toho prostě výčitky svědomí! Předtím raději utekl z jídelny a já už neměl možnost se mu omluvit nebo si s ním alespoň promluvit a nevím, jestli bych to neměl náhodou napravit.

B: "Jsi v pořádku?"...Nejspíš postřehl, že se mnou něco je.
J: "Jo jasně."
B: "Lžeš."
J: "Ne vážně nic mi není."
B: "Justine..."
Maikey: "No tak, Briane, nech ho žít chudáka."
B: "Nepleť se do toho!"
Maikey: "Dobře, jdu tancovat,"...Radši se stáhl.
J: "Ale ty máš koukám nervy v kýblu."
B: "Hele, nezkoušej to všechno svést na mě, vidím, že s tebou něco je."
J: "Jsem pouze unavený."
B: "Tak půjdeme domů."
J: "S tím můžu jen radostně souhlasit, ale nejdřív... Jeden tanec s tebou by mě nezabil."
B: "Tak ho máš tedy mít."

Chytil mě za ruku a odvedl si mě přesně doprostřed parketu, natiskl se na mé tělo, ruce mi omotal kolem pasu a já ty své kolem jeho krku. Neustále mě k sobě ještě víc přitahoval, chtěl, abych cítil jeho erekci, doslova mi jí tlačil do podbříšku a já ani ne během chvíle měl naprosto těsné kalhoty! Pohupovali jsme se do rytmu hudby a líbali se, klouzali jsme po sobě dlaněmi a chovali se jak čerstvě zamilovaní, Brian se choval úplně jinak, jako by pustil od všech zábran a já si to jen plnými doušky vychutnával...

B: "Co tvůj nový objev?"...Alespoň do tohoto okamžiku!
J: "Co? Matt?"
B: "O nikom jiném nevím."
J: "Nic, je prostě minulostí."
B: "Takže už si s ním...?"...Natahoval, hádám, že to ani nechtěl vyslovit nahlas.
J: "Spal? Ne, rozmyslel jsem si to."
B: "Co tě k tomu přimělo? Říkal jsi, že je sexy."
J: "To je, ale on hledal něco víc."
B: "Víc?"
J: "Řekněme jen, že mu nešlo pouze o sex."
B: "Aha."

Nevím, s jak moc velkou jistotou tohle můžu vyslovit nebo si to tedy spíš myslet ale to jeho "Aha," plus ten jeho výraz, mi dali dost jasně najevo, že jedna jeho část je nesmírně šťastná, že jsem s ním nic neměl a ta druhá přímo křičela, že je zklamaný z důvodu, pro který jsem ho odmítl... Asi mu budu muset říct celý příběh...

J: "A pak jsem mu samozřejmě řekl, že už jsem zadaný."
B: "Vážně? A s kým?"...Škádlil mě.
J: "Ty!"...Plácl jsem jej po zadku.

Čekal jsem cokoliv, ale polibek opravdu ne a ještě k tomu tak něžný a sladký... S Brianem se buď děje něco hodně hodně špatného anebo ho osvítil bůh samotný a on se rozhodl přehodnotit svůj dosavadní život a tím pádem mi dávat najevo, že nebo spíš, jak moc mě miluje! Prosím, ať je to ta druhá možnost!

B: "Tak půjdeme?"
J: "Souhlasím, jen si ještě odskočím."
B: "Jasně, počkám u baru,"...Ještě mě políbil a odpojil se ode mě.

Musím se přiznat k tomu, že mě ten tanec, no dobře spíš ty polibky, tak nějak probudily a myslím, že i Brian je na tom podobně, takže tak nějak je mi jasné, proč se tak najednou tolik hrne domů a abych pravdu řekl, momentálně vůbec nejsem proti, chci ho tak moc, že mi v břiše poletují motýlci!
Jakmile jsem se vracel z toalety, teda pokud tak můžu místní záchody nazvat, tak jsem celkem spěchal, ale prorvat se tím davem bylo nad všechny lidské síly a bohužel v momentě, co jsem narazil na Matta, i nad moje síly...

Matt: "Ahoj!"

Doslova mi snad praskl ušní bubínek, jak zařval a okamžitě jsem usoudil, že v sobě bez pochyby má víc, než jednoho panáka... Tohle mi vážně ještě scházelo!

J: "Ahoj, myslel jsem, že už tady nejsi."
Matt: "Sledoval jsem tě ze shora!"
J: "Oh skvělý... Víš, Matte, já budu muset jít, takže..."
Matt: "Zatancuj si se mnou!"...Chytil mě za ruku a přitáhl si mě k sobě.
J: "Mohl by si mě pustit?"
Matt: "Proč, od tamtoho ti to nevadilo!"
J: "Jsi opilý!"
Matt: "To nevadí,"...Přitiskl se mi na krk... Musím přiznat, že v tu chvíli jsem se trochu vyděsil.
J: "Matte!"...Odstrčil jsem ho od sebe.
Matt: "Co?!"
J: "Běž se domů vyspat!"

Otočil jsem se k odchodu a vydechl úlevou, že jsem se ho snad zbavil, jenže jsem se šeredně zmýlil a během jediného okamžiku mě k sobě otočil a své rty přitiskl na ty mé...

J: "Bože, co to děláš?!"...Odtáhl jsem se od něho.
Matt: "Já jen..."

Nedokázal jsem postřehnout jediné slovo, co řekl nebo v jeho případě spíš zablábolil, poněvadž v momentě, co jsem se mu podíval přes rameno, jsem zahlédl Briana s jeho nasupeným výrazem a následně jeho záda vzdalující se ode mě! Okamžitě jsem ho následoval, ačkoliv jsem absolutně nevěděl, jak mu tohle vysvětlím, aby mi věřil...

No comments:

Post a Comment