Saturday, March 22, 2014

Skrytá žárlivost // 2 //

VAROVÁNÍ 18+


Brian's POV

Tohle už se mi opravdu jen zdá, nejdřív to byl ten šílenej nápad, že začnou pracovat na vlastním komiksu, pak se kdo ví, jak dlouho snažili vymyslet o čem, že vůbec ta patlanina bude a nakonec jako třešnička na dortu Justin víc času tráví s Maikeym než se mnou. To jejich ponocování a vzájemné doplňování skoro jako kdyby byli pár, jejichž vztah se zakládá na jednom bláznivém komiksu, o gay hrdinovi takže co víc si přát. Nejhorší na tom je, že Justin už si začíná všímat, že mně to dost značně leze na nervy, ale já ho jako obvykle odbiju s tím, že je mi absolutně u prdele, než abych přiznal, že by mi vůbec nevadilo, kdyby byl v mojí přítomnosti, když zrovna není. A ještě k tomu nechápu, jak Justin může srovnávat to, že si ho jednoduše chci vzít kdykoliv se mi zamane s žárlivostí... Já a žárlit? Ani za milion let!

Myslel jsem, že budu vraždit, když mi dneska oznámil, ano oznámil, on se totiž ani nezeptal, jestli může, že mají s Maikeym v plánu na tom komiksu zapracovat takže ať si v podstatě program na večer vymyslím jen pro sebe a to jsem ještě před tímto zjištěním doufal, že spolu zůstaneme doma nejlépe v posteli, ale pokud on má o zábavu postaráno tak proč bych neměl mít já, takže cíl byl jasný - Babylon. Opravdu mi dělalo dobře vidět, jak mu z očí šlehají plameny, když zjistil, kam mám namířeno, ale co zasloužil si to.

Ale nakonec když jsem do Babylonu dorazil tak jsem si uvědomil, že tady vlastně být vůbec nechci. Neustále jsem musel myslet na to co s Maikeym asi dělají, jasně věděl jsem to, pracují přece na komiksu, ale stejně mi to vrtalo hlavou a to se mi vůbec nelíbilo, ten nepříjemný pocit mě doslova dusil. Když jsem se nakonec tak nějak uklidnil a střádal jsem plány na zítřek, kterými si s Justinem hodlám vynahradit dnešní noc, tak se objevil Justin a hádejte s kým samozřejmě, že s Maikeym v tu chvíli to ve mně zase zažehlo a málem jsem se neudržel, takže jsem se od nich radši rychle vzdálil na bar. Po nějaké chvíli za mnou Justin dorazil a hned mi hnul žlučníkem, že prý zítra na tom komiksu hodlají pokračovat, takže mé plány jsou jaksi v prdeli. Bylo toho na mě už opravdu moc, takže jsem nechal Justina Justinem a zamířil jsem si to rovnou na parket k trickovi a v tu chvíli jsem si připadal jako král, když jsem viděl, jak to v Justinovi vře, teda až do chvíle kdy udělal to samé.

Málem jsem se roztavil, jak jsem hořel vztekem, nemohl jsem se ovládat a neustále jsem je musel pozorovat, ale snažil jsem se to dělat co nejmíň nápadně i když uznávám, že to se mi vůbec nedařilo. Bylo to utrpení pro moje oči a nejen pro ně ale pro mě celého. Nejdřív si jde s Maikeym užívat tím co oba mají rádi a nakonec se mi tu jak naschvál svíjí u nějakého tricka to už bylo opravdu za hranice mých nervů. Všechna dobrá nálada, teda pokud se u mě ovšem nějaká vůbec nacházela, se náhle vytratila a já se šel zase vztekle usadit na barovou židli a objednal jsem si ten nejtvrdší alkohol, co jsem mohl.

Maikey: "Asi tě to hodně baví co?"...Rýpnul si když si ke mně přisedl.
B: "Chlastat? Ani nevíš jak."
Maikey: "Ne dělat Justinovi ze života peklo."
B: "Co prosím? Já mu snad poradil, ať se mě drží jako klíště?"
Maikey: "Víš moc dobře, o čem mluvím."
B: "Můžeš mi říct od kdy se ho tak zastáváš? Ne že byste si dva někdy nějak výjimečně padli do oka, když se o mě pořád musíte přetahovat."
Maikey: "Je to kamarád a teď pracujeme na něčem, co nás prostě baví."
B: "Jo jasně RAGE já zapomněl, to vám vlastně stmelilo vztah."
Maikey: "Hele není to tak že bychom spolu spali, jen děláme komiks tak se hned tak nečerti."
B: "A proč mi to říkáš?"
Maikey: "Protože žárlíš."
B: "Promiň, slyšel jsem dobře? Vážně si použil to slovo, který pro mě nemá žádný specifický význam?"
Maikey: "Klidně se dál přetvařuj, ale vidím, jak moc tě to žere jen buď tak hodnej a nevylévej si to na něm."
B: "Tak myslím, že půjdu domu i povídání s vlastní postelí bude smysluplnější."

Tohle jsem opravdu potřeboval, promlouvání do duše od dalšího z rodiny Novotny jsou v tom čím dál tím lepší a Maikey už je skoro jako Debb na zabití. Vážně mi nic lepšího říct nemohl, než že, jakže to bylo, žárlím? Sakra oni se fakt asi pomátli jinak nevím jak popsat tuhle jejich dedukci z toho že se mi hold nelíbí, když Justina nemůžu ošukat vždy a všude a už opravdu netuším, jak jinak jim to mám vysvětlit. Já kurva nežárlím!

Zamířil jsem si to rovnou k východu, ale než jsem stačil vyjít tak mě něco nebo spíš někdo zastavil...

J: "Kam jdeš?"...Ozvalo se za mnou.
B: "Do kostela."
J: "Sakra Briane já to myslím vážně."
B: "Kam bych tak asi mohl jít ve dvě ráno? Jdu domů."
J: "Tak počkej, půjdu s tebou."
B: "Není třeba, trefím sám."
J: "Ale já chci."
B: "Radši se vrať zpátky Maikey a ten trick na tebe jistě čekají."...Dál jsem s ním nediskutoval a odešel pryč.

Mohl jsem si poblahopřát, jsem za ještě většího kreténa než do teď a to už je co říct bylo dost zřejmé, že jsem Justina nakrknul, ale když on mě v tu chvíli tak hrozně nasral, že bych ho i něčím snad praštil.

Jakmile se za mnou zaklaply dveře od loftu tak jsem ze sebe ten vztek mohl konečně trochu vybít a to doslova poněvadž jsem dal dost silně pěstí do zdi a v tu chvíli jsem si opravdu myslel, že jsem si tu ruku zlomil, ale následně jsem se oklepal a šel jsem si dát zklidňující sprchu. Ty provazce horké vody mi dělaly velice dobře, jasně vůbec by mi teď již nevadilo, kdyby se tu se mnou nacházel Justin, ale i tak jsem si to pěkně vychutnal a docela dost jsem se zklidnil. Když jsem následně vylezl ze sprchy a podle ručičky na hodinách jsem zjistil, že už je půl třetí a Justin v nedohledu tak to se mnou zase cvičilo nedej bože, aby dělal uraženého a šel se k někomu schovat třeba k Maikeymu že?

Lehl jsem si do postele, zapálil cigaretu a čekal, než se ten pitomec uráčí přijít, ale nějak jsem si začínal myslet, že se nic takového konat nebude a Justin určitě bude čekat na mou omluvu, které se stoprocentně nedočká za prvé, já se nikdy neomlouvám a za druhé ani nemám za co, to on si užívá s Michaelem nad komiksem ne já. Když už jsem si tak nějak začínal připouštět, že dneska budu spát sám tak jsem zaslechl jak se rozrazily dveře a v tu chvíli se mi z nepochopitelných důvodů vykouzlil úsměv na tváři.

B: "2:58"...Rýpavě jsem oznámil když dorazil do ložnice.
J: "Stihnul jsem to jen tak tak."
B: "Už jsem myslel, že nedorazíš."
J: "A vadilo by ti to vůbec?"
B: "Určitě bych přežil."
J: "Jasně jak jinak."

Zamířil si to rovnou do koupelny a mně bylo jasné, že jsem to zase jako obvykle posral ještě víc, než se vůbec dá, kdo by to ode mě čekal že? Musím přiznat, že už i já si začínám myslet, že jsem občas na přes držku, ale ani to mě nezbaví toho vzteku, který mě pohltí, když jde o Justina a jeho zábavu ve které já rozhodně nefiguruji. Jakmile vylezl z koupelny tak si vedle mě lehl, opakuji vedle mě a ne ke mně a ještě k tomu zády což mě dost znervózňovalo, dělal, jako kdybych tam nebyl a to se mi vůbec nelíbilo, takže jsem udělal něco, co jistě můžu označit za směšně romantické. Přitiskl jsem se až těsně k němu a rukou jsem jej objal kolem pasu a začal jsem s polibky na jeho krk...

J: "Briane co to děláš?"
B: "Co bys řekl?"
J: "Já chci spát."
B: "Tak spi, ale se mnou."
J: "Mám pocit, že ještě před chvílí si říkal, že bys to tady beze mě přežil a teď chceš sex?"
B: "Pššš teď mlč."
J: "Bri..."

Neměl šanci nic dopovědět, protože jsem si dravě podmanil jeho smyslné rty a rukou jsem zajel do jeho rozkroku, který se velmi rychle proměnil na velmi tvrdou erekci toužící po každém mém dotyku. Při polibcích jsem občas nasál jeho spodní ret anebo jsem jej do něho dokonce i velmi šetrně kousnul a Justin se při tření jeho penisu prohýbal v zádech a sténal, což mě velice vzrušovalo. Moc se mi líbil pohled na to, jak se Justin svíjí rozkoší a občas vysloví moje jméno s takovým vzrušením. I on se rozhodl zapojit a svou ruku přemístil do mého rozkroku, který po jeho dlani doslova prahnul a Justin mi okamžitě začal vynahrazovat tu dobu, kdy jsem jej tam necítil. Zarýval jsem paty do postele a vychutnával jsem si příjemnou masáž mého penisu, zatímco jsem Justinovi dopřával to samé a poslouchal, jak velice se mu to líbí.

J: "Udělej mě,"...Zasténal mi do ucha.
B: "Vydrž,"...Snažil jsem se oddálit proniknutí mého penisu do jeho zadečku co nejvíce, abychom si to pak více užili.
J: "Briane,"...Dost frustrovaně zavzdychal.

Ale já jsem dál pokračoval v tření jeho přirození a v polibcích na jeho dokonalé tělo, zatímco se Justin doslova škubal za vlasy s té extáze, která mu mou rukou byla poskytována. Ale když jsem následně ve své ruce zacítil jak v Justinově penise zaškubalo tak jsem věděl, že už není na co čekat...

B: "Otoč se!"...Přikázal jsem.

Rychle jsem jej lubrikantem a dvěma prsty připravil, abych do něho mohl snadno vklouznout. Poté jsem si nasadil kondom, Justina jsem chytl v bocích a začal jsem do něho pronikat, netrvalo dlouho a nacházel jsem se v něm celý. Chvíli jsem zůstal bez pohybu, aby si mohl zvyknout, a poté jsem se jemně začal pohybovat. Justin neustále zakláněl hlavu a já se tak snadněji mohl dostat k jeho rtům, abych si je mohl dravě podmanit. Mé přírazy začaly nabírat na síle a stejně tak i můj pevný stisk na Justinových bocích. Potřeboval jsem se nějak zapřít, protože můj orgasmus se blížil a já ho v tu chvíli stiskl ještě víc a následně jsem vyvrcholil a Justinovi jsem k jeho vyvrcholení dopomohl rukou, zatímco jsem byl stále v něm. Následně Justin usnul s mým penisem stále uvnitř sebe, ale já jen mohl myslet na to, co celý den bez něho budu dělat zatímco on si bude užívat s Maikeym...

No comments:

Post a Comment