Friday, March 21, 2014

Skrytá žárlivost // 1 //

BEZ VAROVÁNÍ

Justin's POV

Dnes mám sraz s Maikeym v krámku ohledně RAGE a už teď vidím na Brianovi, jak se mu to příčí, ačkoliv slovy říká úplně něco jiného ve stylu, že je mu jedno, kde budu trávit večery hlavně ať neotavuju jeho, jenže já už ho mám tak prokouknutého, že mě nic takového neodradí.

J: "Jsi v pohodě?"
B: "Kolikrát se mě na to ještě chystáš zeptat?"
J: "Tolikrát, kolikrát budu muset."
B: "Tak abys to stihnul k Mikovi."
J: "Neslyším žárlivost?"
B: "Jsi na hlavu nebo co? A na co mám jako žárlit na vás dva nad nějakou sračkou, který říkáte komiks?"
J: "Heleť na mě si řvi, jak chceš, ale neurážej RAGE víš, jak tvrdě na tom dřeme."
B: "No jo prosím tě a nezdržuj mě."
J: "Kam máš namířeno?"
B: "Kam bys řekl?"
J: "No jo Babylon jak jinak,"...Spíš jsem si zamručel pod vousy, takže Brian tomu nevěnoval pozornost.

Nechal jsem jej se připravit do Babylonu a radši jsem vyrazil za Maikeym nemělo smysl se dál nacházet v jeho blízkosti, když bylo vidět jak moc je nabroušený a že i když to zapírá tak by mě nejradši v tom bytě zamknul a dělal se mnou věci, který si snad ani nedokážu představit, ale vím, že bych se jim rozhodně nebránil, ale teď je na řadě RAGE a Maikey takže všechny sexuální choutky musejí jít stranou, i když vlastně ne všechny když některé jde krásně využít pro náš komiks.

Maikey: "Ahoj."
J: "Čau Maikey."
Maikey: "Dáš si něco k pití?"
J: "Jo ale něco silnějšího pokud bys měl."
Maikey: "Jo a Brian mě pak zabije."
J: "S ním si nelámej hlavu a nalévej."
Maikey: "Jak je libo."

Dokázal jsem si úplně živě představit tu zuřivost, která by Briana pohltila, kdyby se dozvěděl, že piju alkohol bez jeho přítomnosti, ale já jsem v tu chvíli byl tak vyšťavenej a svým způsobem i naštvanej, že jsem prostě potřeboval nakopnout a jedna sklenka mi k tomu náramně dopomohla.

Maikey: "Co tě k tomu přimělo?"
J: "Že se ptáš."
Maikey: "Je to Brian už by sis na to měl zvyknout."
J: "Já vím, ale mě to tak hrozně štve... Říká, že je mu jedno co dělám, ale při tom na něm vidím, jak mu to trhá žíly."
Maikey: "Ale s tím nic neuděláš, on se nikdy nezmění."
J: "Jo jenom já v to jak nějakej blbec pořád doufám a on si teď klidně v Babylonu užívá."
Maikey: "Třeba se ti jen mstí."
J: "Co tím myslíš?"
Maikey: "No on ví, jak moc nesnášíš, když je v Babylonu a šuká tricky a ty zase víš, jak moc nesnáší, když trávíš čas s někým jiným tak si dej dvě a dvě dohromady a máš výsledek."
J: "To mi na něho nesedí."
Maikey: "Jen říkám, co si myslím."
J: "Víš co? Nebudeme si kazit večer a dáme se do díla."
Maikey: "Naprosto souhlasím."

Oběma se nám nápady jen hrnuly a měli jsme z toho opravdu dobrý pocit. Vážně jsme jak malí kluci jak si do nás Brian občas nezapomene šťouchnout, ale prostě je to něco co nás baví a s tím se hold bude muset smířit, já mu taky nevyvracím jeho zábavu, i když je pravda, že někdy mám nutkání to udělat.

Seděli jsme nad tím několik hodin, a čas se už blížil k půlnoci, všechny plány co jsme dnes s RAGE měli, jsme uskutečnili a mohli jsme na sebe být náležitě hrdí, jenže z té dobré nálady jsem zase přešel do té mrzuté, uvědomil jsem si zase totiž, že Brian je teď v Babylonu a buď si ho nechává vykouřit anebo ještě líp to někomu rve do prdele a z toho mi bylo opravdu hrozně i přesto, že máme naší dohodu, která to dovoluje. A taky mi v hlavě začala šrotovat myšlenka o tom, co říkal Maikey, že se mi Brian mstí a i když mi to zprvu připadalo jako absolutní nesmysl tak teď se mi ta představa docela i zamlouvá, jelikož vědět, že Brian mě takhle trestá za to že před ním dávám přednost nějaké sračce, jak on tomu s oblibou říká mi dělalo opravdu dobře.

Maikey: "Nad čím se tak culíš?"
J: "Ale jen jsem tak přemýšlel."
Maikey: "Brian?"
J: "Jsem tak průhlednej?"
Maikey: "Až moc poněvadž tenhle výraz máš pokaždé, když přijdeš na něco dobrého ohledně Briana."

Vážně mě Maikey zná tak dobře a ví jakej úsměv nebo výraz použiju, vždy když na něco přijdu nebo něco vydedukuju? Kéž by mě ale takhle znal Brian jedinej výraz, který na mě pozná je ten nadrženej což je dost smutná realita, ale pořád realita s kterou nic nezmůžu.

J: "No jo, jen mě tak něco napadlo, ale to máš jedno."
Maikey: "Tak fajn a myslím, že dnešní práci už máme z krku, takže to asi můžeme zabalit."
J: "Dobře souhlasím stejně už je můj mozek jaksi převařenej."
Maikey: "Tak super myslím, že jsme odvedli kus práce."
J: "Jo můžeme na sebe být náležitě hrdí."
Maikey: "To máš pravdu."
J: "Ale myslím, že Brian už tak hrdej nebude a spíš si vyslechnu jednu z těch jeho oblíbených poznámek."
Maikey: "Tak mu zavři pusu ty víš čím,"...Mrkl na mě.
J: "Myslím, že Brian si všechno nechal do Babylonu."
Maikey: "Heleť ten si na tebe vždycky najde ještě nějakou sílu."
J: "Jo pokud bude doma."
Maikey: "Máte snad tu dohodu ne?"
J: "Jo a v tom případě má ještě tři hodiny."
Maikey: "Tak si pro něho dojdi do Babylonu."
J: "Jo a budu vypadat jak nějaká zoufalá manželka, ledaže..."
Maikey: "Co?"
J: "Bys šel se mnou."
Maikey: "Ale Justine..."
J: "Prosím já to Benovi pak klidně vysvětlím."
Maikey: "No to doufám tak jdeme."
J: "Děkuju."
Maikey: "Máš za co."

Sice ještě nevím, čeho tím hodlám docílit a k čemu všemu mám v plánu Maikeyho využít, ale nějak na tom musím zapracovat i když si nejsem jistý, jestli tím Briana spíš ještě víc nevyprovokuju.

B: "Heleme se umělci dorazili."
Maikey: "Ahoj, Briane."
B: "Copak, Sunshine, ty nepozdravíš?"
J: "A máš o to vůbec zájem?"
B: "Nijak zvlášť,"...Zase se vzdálil z naší přítomnosti.

Bože ten chlap mi tak pije krev, on jednou prostě nemůže přiznat, že jsem mu chyběl anebo že by alespoň chtěl polibek na přivítanou, to radši zamíří na bar a ignoruje mojí existenci.

Maikey: "Zdá se, že je trochu nabručenej."
J: "Jo jen by mě zajímalo proč, vím, že mu ten komiks leze na nervy, ale takhle kvůli tomu vyvádět to už mi fakt přijde přes čáru."
Maikey: "Alespoň vidíš, jak moc mu na tobě záleží."
J: "Tím že mě probodává pohledem?"
Maikey: "Už jsem ti říkal je to Brian a tohle je jeho způsob vyjadřování citů."
J: "Je to prostě mizera."
Maikey: "Tak se to taky dá říct."
J: "Počkáš tu? Já jdu za ním."
Maikey: "Jasně."

Šel jsem za ním vyzbrojený všemi možnými zbraněmi a taky jedním dost tvrdým pancířem, ale v případě Briana je i tohle znatelně málo...

J: "Objednáš mi?"
B: "Neumíš snad mluvit?"
J: "Umím, jen bych byl radši, kdybys mi objednal."

Už nic nenamítal a zvednutím ruky dal barmanovi najevo, že má zájem o další drink.

B: "Co jste dnes vytvořili?"
J: "Jsi si jistý, že tě to zajímá?"
B: "Ptám se ne?"
J: "No docela jsme pokročili, Maikey má úžasný nápady a zítra v tom hodláme pokračovat."

Cuknutí lícních kostí to u něho nikdy není dobrým znamením.

J: "Chceš si zatancovat?"
B: "Chci, ale ne s tebou,"...Zvedl se a zamířil na parket k jednomu trickovi.

V ten moment jsem myslel, že vážně budu zabíjet, tohle už překračuje všechny meze. Aby dělal scény jen proto, že s Maikeym pracujeme na komiksu je vážně moc. A já teď jen můžu bezbranně přihlížet tomu, jak se lepí na toho kluka a jako obvykle mu do ucha šeptá věci, které já se nikdy nedozvím.

Maikey: "Tak jak si pochodil?"
J: "Vidíš,"...Kývnutím hlavy jsem Maikeyho pohled nasměroval na parket.
Maikey: "Jo, celej on."
J: "Vážně už mi tohle začíná lézt na nervy, tahle výmluva, že je to celej on, už je znatelně opotřebovaná a už mě nebaví na ní brát ohledy."
Maikey: "A co hodláš dělat?"
J: "Jedinou věc, která mi vždycky zabrala."

Zvedl jsem se a zamířil jsem taky rovnou na parket a vybral jsem si kluka, který byl co nejblíže Brianovi a začal jsem se na jeho polonahé tělo lepit a svíjet se u něho!

Moc dobře jsem věděl, že Brianovi to vypaluje rohovku, i když se ze všech sil snažil svůj pohled věnovat svému trickovi, ale to jak to v něm vřelo, se nedalo zakrýt a to jsem si velmi užíval!

No comments:

Post a Comment