Tuesday, July 6, 2021

Sign the Damn Petition Brian by 7Wildwaysup


BEZ VAROVÁNÍ

Justin nutí Briana, aby podepsal petici...


"Co je to?"

"To je petice, aby se přivedlo zpátky 'Gay as Blazes'."

"Myslel jsem, že už jsem to podepsal?"

"Tohle je druhá petice."

"Opravdu?"

"Prostě to podepiš, Briane!"

"Abys mohl vidět Jasona a Byrona odjet šťastně do západu slunce?"

"Je to Bryce, Briane!"

"Samozřejmě, že je."

"Nedělej mi naschvály! Jen to podepiš."

"Víš, že tahle show se nevysílá už léta?"

"Očividně! Proto potřebujeme, aby se udělal film s originálním obsazením!"

"Oh! Abys mohl znovu oddělat novou sadu DVD tím, že budeš neustále sledovat a přetáčet všechny sexuální scény... pořád a pořád dokola?"

"Briane..."

"Myslíš si, že nevím, že sleduješ všech pět sérií tajně, když nejsem doma?"

"Podepiš tu petici, Briane, nebo jediný sex, který budeš mít, bude s tvou pravačkou."

"Věděl jsem, že monogamie je špatný nápad."

Justin přitiskne ruku k jeho hrudi.

"Myslím to vážně. Ale rád ti objednám dlahu na zápěstí, až si způsobíš karpální tunel."

"Bože, Justine! Chováš se jako by to byla otázka života a smrti!"

Justin protočil oči, očekávajíc Brianovu sarkastickou poznámku.

"Briane, proč mi dáváš tak zabrat?"

"Rád ti dám zabrat... v posteli."

Justin zavrtil hlavou.

"Myslím, že budeš mít svůj vlastní maraton, budeš sledovat všechny ty sexuální scény ve zpomaleném záběru... znovu a znovu je budeš přetáčet... pravděpodobně ta DVD taky opotřebuješ."

"Justine, opravdu si myslíš, že jsem do teď nenašel tvoji záložní sadu DVD?  Luxusní sběratelská edice s rozšířenými scénami..."

"Prostě podepiš tu zatracenou petici, Briane!"

"Víš, co by byla větší sranda? Kdybychom vyrobili vlastní DVD. Navíc by to bylo žhavější!"

"Jsi opravdu ten nejvíc arogantní muž, kterého znám..."

Konec

1 comment: