Thursday, July 15, 2021

Don't You Dare Walk Away From Me by 7Wildwaysup

Já vím, já vím, teď je to přímo strašný, ale věc se má tak, že za A nový díl Maybe it's Too Late jsem měla už z poloviny napsaný - ano MĚLA - ale už nemám, protože se mi ho nějakým způsobem podařilo smazat nebo se to neuložilo, já fakt netuším a měla jsem takový vztek, že jsem nebyla schopná se k tomu znovu dokopat. A za B jsem teď fakt totálně bez energie a bojím se, že když už bych se dokopala, stálo by to totálně za💩. Takže Vám se opět dávám (jako cenu útěchy) dva malé překlady, ať si aspoň trošičku počtete... a v pondělí nebo v úterý se sem pokusím ten díl konečně dát!🙏😔


BEZ VAROVÁNÍ

Brian se sám pozve na Justinovu a Ethanovu rozlučku se svobodou, aby získal to, co mu právem náleží...


Brian vešel do klubu Pistol a ihned nadával Emmettovi, že vybral tohle místo. Ale je mu jasné, že samozřejmě nemohl uspořádat Justinovu a Ethanovu rozlučku se svobodou v Babylonu. Ví, že by tady neměl být. Ví, že není vítán, ale musí ho ještě jednou vidět, než ho navždy ztratí.

Kráčí přímo k šťastnému páru uprostřed jejich tance. Ethan na něj zírá a chystá se Justina přitáhnout blíž k sobě, ale Justin se otočí a uvidí Briana. Překvapuje ho, že je tam.

"Hey, frajere, chceš si zatancovat?"

Justin se na něj usměje a vymění partnery. Ian vidí ten úsměv na Justinově tváři a nerozumí jejich vnitřnímu vtipu. Když je sleduje, jak tancují a pohybují se synchronizovaně, cítí, jak mu Justin proklouzává skrze prsty. Je to poprvé, co je skutečně viděl společně jako pár a je víc než zřejmé, že jsou do sebe stále velmi zamilovaní.

Myslel si, že to bude snadné, pár romantických gest a jednoduché recitování slov, které Justin tak toužil slyšet. Ale tady před sebou si uvědomuje, že Justinovo srdce mu nikdy nepatřilo. Proklíná Kinneyho a nenávidí, že všechno, co mu stačí udělat, je vstoupit dovnitř a získat ho.

Píseň končí a on sleduje Briana, jak se sklání a líbá Justina na tvář. Zuří v něm žárlivost, ale pak vidí, jak se Brian otočí a odchází. Ulevilo se mu, že vyhrál. Jenže pak uslyší, jak za ním Justin volá, ale Brian prostě kráčí dál.

Proto za ním Justin běží. "Neopovažuješ se ode mě odejít!"

Poté skočí Brianovi na záda a pevně ho obejme. Brian se ničemu nebrání, vynese ho z klubu a přivítá ho zpět ve svém srdci.

Konec

2 comments: