Monday, March 1, 2021

Kinney, Party of Two by 7Wildwaysup


BEZ VAROVÁNÍ

Brian překvapí Justina tím, že jim soukromý kuchař připraví romantickou večeři...


Slíbil jsem, že budu doma brzo, ale ztratil jsem pojem o čase při malování. Ale o nic nejde. Myslím, že jsem právě včas na to, abych šel do Babylonu. Že jo? Okno loftu vypadá dole z ulice tmavé, zajímalo by mě, jestli je ještě doma. Jak vycházím po schodech nahoru, vzpomínám na to, jak naléhal, abych byl doma přesně v 7 hodin.

Jak otevřu podkrovní dveře, jsem překvapen. Stůl je vyzdoben jemným porcelánem, a jediné světlo, které osvětluje jídelnu, jsou svíčky. Můj nos je přepaden úžasnými vůněmi, kvůli kterým mi kručí v žaludku. A pak ho uvidím. Vypadá jako by právě vystoupil ze starodávného filmu, sedíc tam s martini v ruce, oblečený ve smokingu.

Usmívá se na mě a na jeho tváři není ani náznak hněvu či zklamání, jen hluboká vášnivá láska. Nemůžu zabránit červenání a za nedlouho moje tváře jasně září, jsem ohromen jeho přítomností, je tak krásný. Jsem zmatený a nenacházím slova. Usměje se a říká, "Všechno nejlepší."

Nemůžu uvěřit, že si vzpomněl na moje narozeniny. Konečně nacházím svůj hlas a zašeptám, "Briane..."

A v tu chvíli si uvědomím, že nejsme sami. Renaldo, kuchař z mé oblíbené restaurace, stojí v kuchyni. Pult je pokrytý gurmánskými jídly a luxusními dezerty. Shodil jsem svou brašnu na podlahu, rozeběhl se po místnosti a vrhl se Brianovi do náruče jako za starých časů.

Zasypal jsem jeho tvář polibky a šeptal milostná slova. Nikdy v životě jsem se necítil tak šťastný. Nemůžu uvěřit, že tohle všechno pro mě udělal. Tak moc mě miluje... kdybychom byli sami, ukázal bych mu, jak moc si toho vážím, ale bude to muset počkat na později.

Konec

2 comments:

  1. Aj ja by som si dala také lahôdky.Napríklad Briana.hahaha

    ReplyDelete