Sunday, August 4, 2019

The Twilight Zone... by 7Wildwaysup

The Twilight Zone... by 7Wildwaysup

V této povídce se opět vyskytuje místo Briana jeho představitel Gale Harold, který v roce 2008 prodělal nehodu na motorce a byl v kritickém stavu, dokonce měl otok na mozku, ale naštěstí a díky bohu se z toho dostal a plně se uzdravil, avšak při čtení této povídky mi bylo úplně úzko, když jsem si uvědomila, že už mezi námi nemusel být... no dost, než z toho budu mít náladu pod psa😥 Doufám, že si čtení užijete :)


BEZ VAROVÁNÍ

Gale se probudí v nemocnici…

"Dobré ráno, pane Harolde. Jak se dneska cítíte?"

"Je mi dobře, ale jmenuji se Kinney. Kde to jsem?"

"Jste v nemocnici. Doktor vás za chvíli přijde zkontrolovat."

"Kde je můj manžel? Kde je Justin?"

"Pan Harrison za vámi chodí na návštěvu obvykle odpoledne. Teď potřebuju, abyste si vzal své léky. "

"Ne. Nepotřebuju žádné pilulky. Potřebuju jen vidět svého manžela. "

"Jak se vám snažím každé ráno vysvětlit - vy nejste ženatý, pane Harolde. Kromě toho, stát Kalifornie nepovoluje manželství stejného pohlaví. "


"Kalifornie? My žijeme v Pensylvánii. "

"No, ani stát Pensylvánie neuznává sňatky stejného pohlaví."

"Nechápu. Kde je můj manžel? Co se stalo? Jsem zraněný?"

"Měl jste nehodu na motorce a byla zasažena vaše hlava. Vypadá to, že máte problém rozlišit realitu od vaší herecké kariéry. "

"Herectví... Pracuju v reklamě... Přesto, musím vidět svého manžela."

"Jsem si jistá, že tady už brzy bude. Mezitím potřebuju, abyste mi řekl poslední věc, na kterou si vzpomínáte."

"Vzpomínám si na to, jak se s Justinem bereme. Jak se rozhodnul nepřestěhovat se do New Yorku, a jak jsme se rozhodli zkusit tohle manželství jednou pro vždy... Kde je? Chci jít domů. Potřebuju zavolat do kanceláře. Cynthie všechno vysvětlí... Jaká motorka? Jak dlouho jsem tady?"

"Proč si neodpočinete? Možná si něco přečtěte. Váš agent tady pro vás nechal nějaký scénář. Je si jistý, že si určitě jednoho dne znovu vzpomenete."

Sestra podala Galeovi jeho léky a scénář k "Tajemství kruhu" ("The Secret Circle") a řekla mu, aby odpočíval, protože doktor za chvíli přijde. Opustila jeho pokoj a potřásla hlavou, jak jí bylo líto jejího pacienta. Tohle byla stále ta samá konverzace, každé ráno, již několik let.



***************************************
PROSÍM O HODNOCENÍ! 😇

No comments:

Post a Comment