Sunday, January 27, 2019

ADBLOCK JAKO ZÁCHRANA

Hezké nedělní poledne všem,

situace na blog.cz je už několik měsíců v dost zoufalém stavu, nejprve tu byl problém s veřejňováním článků, nemožnost předělat vzhled blogu, protože si to dělalo, co chtělo, pak tu byla situace, kdy se ztrácely obrázky a místo nich jsem na blogu nacházela obrázky, které mně opravdu nepatřily, teď mě dost trápí spam komentáře, kterých mám za den minimálně pět a taky se momentálně všichni blogeři potýkají asi s tím největším a s prominutím nejdementnějším problémem na svých blozích a tím jsou ty zatracené reklamy, které naprosto ničí vzhled blogu, rozptylují čtenáře od čtení a rozhazující texty článků. Jak říkám, je to teď celkem katastrofa a ne jednou jsem přemýšlela nad tím, že to tu fakt vzdám a přejdu někam jinam, avšak ta představa, že bych za sebou zanechala několika roční práci a budování něčeho, co pro mě opravdu hodně znamená, abych začala zase od začátku někde jinde, se mi opravdu příčí a proto se tu zuby nehty zatím držím a opravdu doufám, že všechny zmíněné problémy, budou nakonec trvale vyřešeny🙏

Obávám se se však, že jedné věci se nezbavíme a to jsou právě ty proradné reklamy, které tam musel dát nějaký génius. Já jakožto uživatel aplikace Adblock mám od nich naštěstí pokoj, takže o nich dá se říct ani "nevím", ale je mi jasné, že mezi vámi může být někdo, kdo tuto aplikaci nemá nebo ji dokonce nezná, takže bych tohle nazvala jako doporučení, abyste si ji nainstalovali, pokud budete mít zájem, nejen, že je to zachránce na spoustě stránek, kde jsou takové podobně otravné reklamy taky, ale věřím, že by se vám na blogu hned všechno lépe četlo a celkově by vám to tady připadalo asi úhlednější. Rozhodně to nikomu nevnucuji, záleží zcela na vás, ale pokud to někomu opravdu k něčemu bude, tak budu moc ráda🥰

Výsledek obrázku pro adblock logo

>>AdBlock <<

No comments:

Post a Comment