Friday, June 8, 2018

QUEER AS FOLK REUNION

Není to tak dávno, co jsem sem psala, že došlo k menšímu setkání mezi pár herci z QAF, z čehož jsem byla neskutečně šťastná. Ale to, co prožívám teď, se slovy nedá jednoduše popsat. SETKALI SE VŠICHNI! Poprvé po 13 letech se sešli všichni tito úžasní herci, kteří společně vytvořili seriál, jež mi naprosto změnil život. Možná je to vtipné to takhle napsat, ale je to tak. Jsem z toho opravdu dojatá a vidět je všechny spolu je pro mě opravdu dar. O to víc se teď modlím, že se jednoho dne dočkám a stejně tak i vy, co QAF tolik milujete, pokračování v podobě další série. Bylo by to opravdu úžasné😍

Tady se opět můžete pokochat obrázky, které z tohoto setkání vzešly :)) :P



(U téhle fotky mám pocit, že už můžu v klidu umřít :D Moje zlatíčka! Nemůžu uvěřit, že Randy vypadá furt jako to Sluníčko :O)








A tady je odkaz na článek (v angličtině) a je tam i video, kde je s nimi menší rozhovor a... ach bože... co víc říct, než že dneska mám rozhodně super den a bude mi chvíli trvat, než se toho přihlouplého úsměvu zbavím :D

Doufám, že se zde najdou tací, kteřím to den taktéž zpříjemní :))
Vaše Janča

No comments:

Post a Comment