Wednesday, November 2, 2016

Strašidelný dům(2)

Nový díl.

JUSTIN

'STRAŠIDELNÝ DŮM!' nemohl jsem z těch dvou slov doslova spustit oči. Nedokázal jsem si ani představit, co se za nimi přesně skrývá. Vlastně tak trošku jsem si to představit dokázal, ale stejně jsem tomu nebyl ochotný uvěřit. Když jsem však začal číst dál, bylo to ještě děsivější, psalo se tam 'Hledáte nějaký adrenalinový zážitek? Bojíte se rádi? Tak přesně pro vás je tohle jako stvořené. Zažijte dvě noci plné hrůzy v našem Strašidelném domě. Pokud přežijete až do konce, máte to zcela zdarma. Stačí se zaregistrovat a vybrat si datum.'
Začal jsem se domnívat, že mi někdo musel něco hodit do mojí skleničky skotské a teď z toho mám halucinace, protože jinak tohle Emmett přeci nemůže myslet vážně!

J: "Co to jako je?"...Pohlédl jsem na Emmetta s výrazem naprostého nepochopení.
Emmett: "Je to skvělý, že jo? Narazil jsem na to už před pár dny a říkal jsem si, že by to byla sranda... a dneska jsem došel k závěru, že je to ideální."
J: "Ideální?"...Nadzdvihl jsem obočí.
Emmett: "No chtěl si pro Briana nějaký nezapomenutelný, originální a zábavný dárek. Žhavý sex mu můžeš dopřát kdykoliv jindy, dávat mu nějaký hmotný dárek mi nepřišlo moc originální, protože on může mít všechno, co chce, uspořádat mu oslavu, kde se akorát zlije do bezvědomí a všem zkazí náladu taky nepřipadalo v úvahu... takže jsem hned věděl, že tohle bude perfektní."


Nebudu lhát, když to podal takhle, tak jsem usoudil, že má víceméně pravdu, nic z toho by pro Briana nebylo vhodné, na to už ho všichni známe až moc dobře. Ale stejně - strašidelný dům?

J: "Ale, Emmette, vždyť tohle je..."
Emmett: Já vím, já vím... nezní to jako něco, s čím by Brian souhlasil, ale vezmi to takhle, pokud to tam bude opravdu tak strašidelné, jak píšou, nejen, že se zabavíme a Brian tak na svoje narozeniny ani nepomyslí, ale zažijeme i nějaký nezapomenutelný zážitek, což si chtěl..."
J: "Počkat, počkat... jak to myslíš - my?"
Emmett: "No Brian, ty, já, Ted a Maikey s Benem... chtěl jsem tam zaregistrovat i holky, ale ty mají Guse a Debb, no oba víme, že to by nebyl dobrý nápad..."
J: "Jak to myslíš, že si je chtěl zaregistrovat taky?"
Emmett: "No nás už jsem tam zaregistroval."
J: "Pane bože."

Musel jsem se posadit na bar a ihned jsem mávnul na barmana, aby mi nalil, tohle jsem opravdu potřeboval ve své mysli otupit, Emmett naprosto zešílel!

Emmett: "Ale no tak, Sunshine, uvidíš, že to bude parádní."
J: "Emmette, ty ses naprosto zbláznil. Jestli tohle Brian zjistí, tak se z loftu stane strašidelný loft a já už pak ani nemusím nikam jezdit, abych se bál."
Emmett: "Pamatuješ na jeho 30cáté narozeniny?"
J: "Myslíš, jak jsme mu zařídili pohřební narozeniny?"
Emmett: "Jop. A i když v tu dobu řešil svůj odchod do New Yorku, tak ve výsledku se mu jeho narozeniny nakonec líbily."
J: "Jo - zavřel se do rakve."
Emmett: "Ale když z ní vylezl, tak..."
J: "To bylo super, to je pravda. Ale, Emmette, tohle je něco jiného - to je šílenost!"
Emmett: "Svým způsobem ano, ale to je to, co si hledal - originální to je, zábavný to bude a rozhodně na to nikdy nezapomeneme a Brian pro jednou nebude muset dřepět doma nebo v Babylonu s Jimem Beama a s několika tricky, co mu budou připomínat, jak sexy je."

Opět jsem musel usoudit, že má Emmett pravdu, je to sice šílenost nad šílenost, ale má to přesně ty prvky, které jsem požadoval. Jenže... já fakt nevím. Být to já, tak se tomu zasměju a takovou oslavu si užiju, ale tohle je Brian, pro krista!

J: "A kdy to je?"
Emmett: "No vzhledem k tomu, že Brian má narozeniny v pátek, tak to je od pátku do neděle."
J: "Oni tam ten termín měli?"
Emmett: "Nebudeš tomu věřit, ale byl poslední na hodně dlouhou dobu, proto jsem nás rychle zaregistroval."
J: "Jaké to štěstí."
Emmett: "Heleť, co nejhoršího se může stát? Brian odmítne a my tu zůstaneme anebo to přijme, my pojedeme a Brian se bude celou dobu tvářit jako citrón, ostatně stejně jako, když tu zůstaneme... ale v nejlepším případě si to užijeme a Brian pro jednou nebude muset strávit ten den zkoumáním svých nedostatků."
B: "Mých nedostatků?"

Zatrnul jsem a Emmett společně se mnou. Zdá se mi to nebo Brian vždycky ví, kdy přijít? Asi nezdá. Ale každopádně jsem doslova rychlostí blesku zmačkal ten šílenej letáček a narval si ho do kapsy kalhot.

Maikey: "Co tu řešíte?"
B: "Moje nedostatky."

Nejsem si jistý, ale přišlo mi, že v tónu jeho hlasu slyším jistou jedovatost. Ale to mě asi nemůže překvapovat, blíží se jeho narozeniny! A on si teď myslí, že Emmett nemůžeš spustit oči z mého zadku a že s ním teď dokonce řeším jeho nedostatky, je jasné, že Brian v tom teď vidí něco víc, než to je.

Emmett: "Jen jsem říkal, že si určitě budeš myslet, že jich máš plno, až budeš mít narozeniny."

Já i Maikey jsme se na Emmetta podívali jako by se zbláznil, takovouhle větu použít přímo před Brianem je sebevražda.

Emmett: "Já si půjdu zatančit... Teddy!"...A i on to očividně pochopil z Brianova výrazu.
Ted: "Ano?"
Emmett: "Jdeme tančit."
Ted: "Ale... moje pití..."
Emmett: "Jdeme,"...Doslova ho odtáhl.

Ale v tu chvíli jsem začal panikařit, došlo mi, že pro Briana nemám vůbec žádný dárek, tedy jak se to vezme, to, co vymyslel Emmett, se dá dost těžko prezentovat jako dárek, ale je to to jediné, co mám a co mít musím, když nás tam Emmett už zaregistroval, jenže otázkou teď zůstává, zda na takový dárek přistoupí i oslavenec.

Maikey: "Co to s ním bylo?"
J: "Netuším,"...Nasadil jsem výraz naprosté nevědomosti.
Ben: "Miláčku?"
Maikey: "Ano, lásko?"
Ben: "Budeš už se mi věnovat?"
Maikey: "Promiň, já se nějak zapomněl... chceš si zatančit?"
Ben: "Doufal jsem, že se zeptáš."

Ruku v ruce odtancovali na parket a já se musel usmívat nad tím, jak jednoduchý jejich vztah je, oni by se určitě nemuseli děsit toho, co si mají dát k narozeninám a nedělali by z toho velkou vědu, ale zase vezmeme v potaz, že oni jsou na rozdíl od Briana, no řekněme normální, co se týče narozenin, ale stejně tak věřím, že oni by ani na chvíli neváhali, kdyby za sebou přišli s nějakou takovou šíleností jako je 'Strašidelný dům,' za to Brian? To je trošku jiná kapitola.
Když jsem si však uvědomil, že mi Brian někam zmizel, začal jsem se po něm rozhlížet, až jsem ho zahlédl na druhé straně baru flirtovat s nějakým svalovcem...

No comments:

Post a Comment