Sunday, September 6, 2015

DALŠÍ OZNÁMENÍ

Milí čtenáři,

vím moc dobře, že jsem se měla zítra vracet a ještě do včera jsem s tím počítala, ale to je tak, když se nudíte a řeknete si, že by nebylo na škodu dát blogu nový kabátek, je pravda, že ten, co mám, je pěkný a není to zas tak dlouho, co ho mám, ale nedá se nic dělat, když se do něčeho dám tak to jen tak nevzdám, akorát tentokrát si ho budu dělat úplně sama, vždy jsem měla nějakou výpomoc, teď jsem si ale řekla, že to chci udělat přesně podle svých představ a fantazie, s největší pravděpodobností to sice skončí tak, že i dítě ze školky by to mělo lepší😅, ale ani to mě neodradí od toho, abych to alespoň zkusila, když tak se holt pak na mém blogu nevyznáte no, to není zas taková věda určitě😅 Takže se do toho dám a v následujících dnech bude na blogu asi dost chaos a za to se omlouvám, nicméně musím prodloužit pauzu alespoň o další týden, plus mínus, slibuju, že hned, co to půjde jsem tu zas, jak na koni s novými povídkami a novým vzhledem, zatím se mějte hezky😘

No comments:

Post a Comment