Thursday, April 21, 2022

It Was Hot... Until It Wasn't // 1 //

VAROVÁNÍ 18+

Brian s Justinem mají nehodu v posteli.


"Ježíš, nevěděl jsem, že... můžeš být tak... ohebný," Brian se usmál a vrážel hluboko do Justinova zadku, jeho dýchání bylo rychlé a těžké.

"To já taky ne," Justin se uchechtl a vypustil hlasitý sten. "Bože můj. To je tak dobrý."

"Mmmm," Brian si olízl rty. "V téhle poloze vypadáš zatraceně sexy."

"Díky. Oh, ano, přesně tam... šukej mě rychleji, Briane!"

"Tvé přání je mi rozkazem."

Brian začal přirážet rychleji a tvrději, dávajíc svému blonďákovi přesně to, co potřeboval. Bylo neuvěřitelné, jak akrobatické bylo Justinovo tělo. Tuhle polohu zkoušeli poprvé a Brian už teď věděl, že to nebylo naposledy. Justinova záda byla tak prohnutá. A s každým přírazem se do něj Brian dostával hlouběji a hlouběji, díky tomu cítil, jak opravdu těsný je. A pokaždé, když úspěšně zasáhl jeho prostatu, Justin vydával neuvěřitelně sexy zvuky.

"Panebože, ano... to je ono... jo, spolkni to péro, Sunshine..."

"Tohle je tak zatraceně úžasný, Briane. Nechci, aby to skončilo... ale jsem tak blízko... Bože můj, anooo..."

"Jsi tak těsný. Proboha... vezmi si toho ptáka..." Brian mohl cítit, že byl opravdu blízko k dosažení svého orgasmu, který věděl, že bude opravdu intenzivní. "Oh fuck... fuck... fuck..." opakoval stále dokola, zatímco těžce dýchal. Oči se mu slastí protáčely.

Justin také nebyl pozadu. Pociťoval známé pulzování ve svém penisu a hřejivý pocit společně s mravenčením po celém svém těle. Jeho dýchání zrychlovalo a stávalo se naléhavější. Instinktivně tlačil proti Brianovi, aby mohl vzít jeho ptáka hlouběji, zatímco k sobě stahoval půlky, aby dal sobě i Brianovi ještě úžasnější zážitek.

Oba byli tak zatraceně blízko.

"Kriste pane, udělej to znovu!" dožadoval se Justin, prsty na nohou se mu kroutily.

"Oh ano. Tohle rozhodně bude jedno z našich pěti nejlepších šukání."

"Ach můj bože!" vykřikl Justin.

"Už za chvilku se udělám..." Brian zasténal.

"Já takyyyyy..." Justin zničehonic hlasitě zalapal po dechu.

"Já vím... tak dobrý..."

"Bože můj... bože můj..." Justin vykřikl znovu, ale tentokrát to bylo nějak jiné.

"Joooo," Brian se usmíval a naprosto se oddával té extázi.

"Ne!"

"Ano!"

"Neeeee... přestaaaaaň..."

"Anoo..." Brian těžce vydechl, na rtech měl blažený úsměv. "Počkat... co?" najednou mu došlo, co Justin vlastně řekl.

"Prostě přestaň... kurva... Svatá Matko Boží... do hajzlu... to tak strašně bolí..."

"O čem to zatraceně mluvíš?"

"Něco mi křuplo v zádech... au au au!"

"To myslíš vážně? Teď?"

"Ano, Briane, teď! Prostě ze mě slez..."

Brian z něho okamžitě vyklouzl. "Ty opravdu víš, jak zkazit zábavu."

"Právě jsi mi zlomil záda!"

"Já? Ani jsem ti na záda nesahal!"

"Ale přinutil jsi mě zkusit tuhle polohu, Briane!"

"Jo, jasně, jen obviňuj mě."

"Ach můj bože, prostě sklapni a pomoz mi si sednout."

"Jsem překvapený, že pořád chceš moji pomoc, když je to očividně všechno moje chyba," řekl Brian sarkastickým tónem.

"Kriste, prostě mi pomoz."

"Fajn!"

"Ježíši, buď opatrnej! To tak kurevsky bolí... co když jsem si poškodil nějaký nerv... co když už nikdy nebudu chodit?" jeho oči se rozšířily.

Brian ho okamžitě uhodil do jedné nohy.

"Auuuuu! Ty idiote!"

"No, tvůj cit v nohou se zdá být v pořádku, myslím, že chodit budeš."

"Jsi neuvěřitelný... oh kurva... myslím, že bys mě prostě měl vzít na pohotovost."

"Bože, ty jsi taková drama princezna." Zničehonic se ozvaly křupavé zvuky z Justinových zad, když se pokusil pohnout. Brian zbělal. "Jo, to bude asi dobrý nápad, vezmeme tě na pohotovost."

"Díky Bohu!"

"Ale přiznej to... bylo to žhavé..." usmál se.

"Jo... dokud nebylo!"

"Jenom dýchej. Dovnitř a ven."

"Ježíši, já nerodím!"

"No ale zní to tak!"

"Vyliž si prdel!"

"Později. Ale teď ti zachráníme záda."

----

Přemýšlím, že k tomu napíšu druhý díl, tak pokud by tu byl zájem, prosím o vyjádření alespoň ve hvězdičkách🤗

No comments:

Post a Comment