Wednesday, December 16, 2020

Taylor-Kinney or Kinney-Taylor by 7Wildwaysup

BEZ VAROVÁNÍ

Brian se konečně vzdá svých manter pro definovanější a konvenčnější vztah...


Leží v posteli a culí se na sebe. Trvalo to dlouho, ale Brian je konečně připraven připustit, že některé jeho mantry nemusí být pravdivé.

"Nebyl jsi to ty, kdo řekl,"

'Nevěřím na lásku. Věřím na šukání. Je to upřímné, je to efektivní. Dostanete se dovnitř a ven s maximálním potěšením a s minimem keců.'

"Justine..."

"A pamatuji si na..."

'Nepotřebujeme prsteny ani sliby, abychom si dokázali, že se milujeme. To už víme.'

"Zdá se, že jsem se možná mýlil."

"Oh? Jak to?"

"Také si pamatuji, že jsem řekl..."

'Dokázat člověku, kterého miluji, jak moc ho miluji. Že bych dal cokoliv, udělal bych cokoliv, byl bych čímkoliv... abych ho udělal šťastným.'

"Nechci, abys dělal to, co si myslíš, že mě udělá šťastným. Chci, abys dělal to, co tebe udělá šťastným."

"No zdá se, že teď věřím na lásku. Vypadá to, že mi vklouzla pod kůži."

"To vidím... A?"

"A jsem v pohodě jak s Taylor-Kinney tak Kinney-Taylor. Ty rozhodni."

"Jsi neuvěřitelný!"

"Co můžu říct? Jsem připraven na definovanější a konvenčnější vztah."

Konec

2 comments: