Friday, September 11, 2020

Conversation 2 - Spider Issues


BEZ VAROVÁNÍ

Justin má stav nouze a potřebuje Briana...


LittleTwat: Briane! Musíš přijít domů, hned teď!

Honey❤: Co se děje?? Jsi v pohodě?

Honey❤: Justine, odpověz mi sakra! Jsem deset vteřin od toho vylítnout z kanceláře jako tornádo...

Honey❤: Dobře... 10... 

Honey❤: 9...

Honey❤: 8...

LittleTwat: Promiň! Bojoval jsem o holý život, ale asi jsem ho zahnal!

Honey❤: O čem to sakra mluvíš? Justine, kdo tam byl? Jsi v pořádku?

LittleTwat: Sakra, je tu zas!

LittleTwat: Nejsem v pořádku, nejsem v pořádku ani trochu! Potřebuju tě tady... OKAMŽITĚ!

Honey❤: Do háje, Justine, co se děje!? Zranil ses? Potřebuješ pomoc?

LittleTwat: POTŘEBUJU! A to okamžitou...

LittleTwat: FUCK! Ten hajzl se schoval pod postel...

Honey❤: Jesus Christ, řekni mi, co se děje, než mi vyskočí srdce z hrudi!

LittleTwat: V ložnici máme obřího pavouka! OBŘÍHO! Je to skoro tarantule... nemůžu vůbec dovnitř, pořád na mě útočí

LittleTwat: Briane, jsi tam ještě???😥

Honey❤: Jsem... vyhledávám na googlu způsoby, jak se zbavit lidského těla snadno a rychle...

LittleTwat: Briane! Tohle není sranda!

Honey❤: Vážně tě jednou zabiju, Justine. VÁŽNĚ

LittleTwat: Víš, jak moc nesnáším pavouky! Jsou to osminohý potvory, co se někde zčistajasna objeví a víš, co jsem četl? Že ti v noci můžou vlézt do pusy! 

LittleTwat: No chápeš to?!! Do pusy! Eww

Honey❤: Ještě chvíli pokračuj a narvu ti ho do pusy sám

LittleTwat: Doufám, že mluvíš sexuálně, protože jinak by to od tebe nebylo moc hezké...

Honey❤: Ne, Justine, poprvé ve svém životě nemluvím sexuálně... tak moc mě přivádíš k šílenství.

Honey❤: Musím se vrátit k práci, tak buď tak hodný a ozvy se až s něčím zajímavým... jako například s tím, co máš zrovna na sobě😉

LittleTwat: Aleee

Honey❤: Žádné ale

LittleTwat: Potřebuju, abys ho přijel zabít!

Honey❤: To snad není možný

Honey❤: Budeš muset být holt statečný a nějak se ho zbavit sám... já mám důležitější věci na práci.

LittleTwat: Důležitější než jsem já??

Honey❤: *obracím oči v sloup

LittleTwat: Fajn! Poradím si sám.

Honey❤: Vidíš, jaký jsi velký kluk😉

LittleTwat: Doufám, že i ty budeš večer velký kluk, až přijdeš domů... nadržený... protože s tím ti nepomůžu.

Honey❤: Justine??

*LittleTwat opustil chat

Honey❤: To jako vážně?

Brian se opřel do svého křesla v kanceláři a povzdychl si... čeká ho dlouhý večer.

2 comments:

  1. Bože ja sa smejem až som skoro z postele spadla.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani nevíš, jak mě to těší😄 Budu doufat, že i další díly tě pobaví😁

      Delete